با پایان دیدارهای مرحله نیمه نهایی مسابقات کبدی قهرمانی کشور، تیم‌های گلستان و خوزستان به فینال این مسابقات راه پیدا کردند.
کد خبر: ۱۰۰۰۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹ 11 October 2021

از صبح امروز دیدارهای مرحله نیمه نهایی مسابقات کبدی قهرمانی کشور در سالن امام مجموعه ورزشی آزادی شهر گرگان پیگیری شد که در نهایت دو تیم گلستان و خوزستان به فینال این مسابقات راه یافتند.

صبح امروز تیم کبدی گلستان به مصاف تیم کبدی استان مرکزی رفت که توانست با نتیجه 41 بر 19 حریف خود را از پیش روی بردارد و به عنوان اولین تیم راهی مسابقه فینال شود.

در بازی دوم مرحله نیمه نهایی نیز تیم کبدی استان‌های خوزستان و کرمانشاه هم با هم رقابت کردند که تیم خوزستان با نتیجه 43 بر 24 پیروز این مسابقه شد تا در دیدار فینال رو در روی تیم کبدی استان گلستان قرار بگیرد.

دیدار پایانی مسابقات کبدی قهرمانی کشور ساعت 16 عصر فردا (دوشنبه) برای کسب عنوان قهرمانی بین تیم‌های گلستان و خوزستان برگزار می‌شود که علاقه مندان به این رشته ورزشی می‌توانند این مسابقه را به صورت زنده و مستقیم از سیمای مرکز استان تماشا کنند.

همچنین تیم‌های کبدی استان‌های مرکزی و کرمانشاه نیز به صورت مشترک مقام سوم این دوره از مسابقات کبدی قهرمانی کشور را کسب کردند.

در جریان برگزاری دیدارهای امروز و در مراسمی با حضور اورسجی رئیس فدارسیون کبدی، یاد و نام مرحوم رضاعلی لیوانی، دبیر هیئت کبدی استان گلستان گرامی داشته شد.

 مرحله پایانی رقابت‌های کبدی مردان قهرمانی کشور با حضور 120 کبدی‌کار در قالب 8 تیم در دو گروه 4 تیمی برگزار شد. این مسابقات از روز 17 مهرماه آغاز شد و فردا با معرفی قهرمان به کار خود پایان می‌دهد. گفتنی است، گلستان یکی از قطب‌های اصلی و مهم رشته کبدی در کشور است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار