گلزار شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای انقلاب اسلامی شهرستان گرگان به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی با حضور مسوولان و اقشار مختلف مردم روز پنجشنبه غبارروبی و عطرافشانی شد.
کد خبر: ۱۰۰۱۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۲ 14 October 2021

امروز و همزمان با ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس به یاد رشادت های حافظان وطن گلزار شهدای امامزاده عبدالله (ع) شهر گرگان با حضور شماری از نیروهای نظامی و انتظامی استان گلستان غبارروبی و عطرافشانی شد.

سردار محمدسعید فاضل‌دادگر فرمانده انتظامی گلستان در این مراسم با تعدادی از والدین شهدا ، ایثارگران و جانبازان جنگ تحمیلی دیدار و گفت و گو کرد.

گلزار شهدای گرگان به مناسبت هفته نیروی انتظامی عطرافشانی شد

مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گلستان در این مراسم گفت : امروز نیروی انتظامی در چشم مردم محبوب ترین نیرو به شمار می رود که امنیت روز و آرامش شب را برای جامعه به ارمغان می آورند.

حجت الاسلام علیرضا دیلم افزود: جلوه‌هایی که شهدای دفاع مقدس در هشت سال جنگ رقم زدند با الگوبرداری از صحنه‌های ظهر عاشورا توسط یاران سیدالشهدا (ع) بود.

وی خاطرنشان کرد: اگر ما امروز در اوج امنیت و آرامش دور هم جمع شده‌ایم تا مرقد مطهر این عزیزان را غبارروبی و عطرافشانی کنیم به علت خون بر زمین ریخته شده شهدا است.

در این مراسم، کارکنان و نیروهای انتظامی، بسیجیان، مسوولان و مردم ولایتمدار گرگان  با قرائت فاتحه و عطر افشانی قبور شهدای گمنام بار دیگر با آرمان های شهدا و بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب تجدید پیمان کردند و یاد و خاطره شهیدان گلگون کفن را گرامی داشتند.

به گزارش ایرنا،  سیزدهم تا هفدم  ماه مهر هفته نیروی انتظامی است که امسال به دلیل تقارن این ایام با عزاداری اربعین حسینی از هفدم تا بیست و سوم  مهر برگزار می شود.

شهدای استان گلستان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون حدود چهار هزار شهید است که بیشترین آن با یک هزار و ۴۰۰ شهید از شهرستان گرگان و سپس ۵۰۳ شهید از شهرستان گنبدکاووس هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار