رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گلستان:
گرگان- رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گلستان با بیان این که مرزهای گلستان از امنیت خوبی برخوردار هستند، گفت: ارزیابی های به موقع از وضعیت مرزها بازخوردهای خوبی از سوی بومیان منطقه داشته است.
کد خبر: ۱۰۰۱۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۴ 14 October 2021

غلامرضا الواری بعدازظهر پنج شنبه در آیین رونمایی از پروژه هوشمندسازی مرزبانی گلستان اظهارکرد: آمادگی رزمی مرزبانی کاملاً مشهود بوده و این نیرو جایگاه خود را در مرزها کاملاً تثبیت کرده است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گلستان افزود: نیروهای مرزبانی به عنوان لایه اول امنیتی کشور، باید اشراف اطلاعاتی کاملی به مرز و کشورهای همسایه داشته باشند.

الواری با بیان اینکه خوشبختانه مرزهای جمهوری اسلامی از آرامش خوبی برخوردار هستند، اضافه کرد: اراده مستحکم نیروهای مرزبانی در دفاع از مرز و همراهی مرزنشینان با انقلاب اسلامی، مرزهای کشور را به یکی از امن ترین مرزهای جهان تبدیل کرده است.

وی ادامه داد: معیار رشد و توسعه یک کشور بر پایه امنیت استوار است و بدون وجود امنیت هیچ حاکمیتی نمی تواند مسیر رشد و تعالی را طی کند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گلستان تاکید کرد: تزلزل در مناطق مرزی پیامدهای امنیتی و اجتماعی بسیار زیادی را برای بومیان مرز در پی خواهد داشت.

وی اضافه کرد: مرزنشینان باید احساس کنند حاکمیت تمام قد در کنار آنها ایستاده و برای تامین امنیت آنها از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

الواری با بیان اینکه مرزبانی استان عملکرد بسیار خوبی در مرزهای استان دارد، گفت: ارزیابی های به موقع و موثر از وضعیت مرزهای استان بازخوردهای خوبی از سوی بومیان منطقه داشته است.

وی تاکید کرد: تجزیه و تحلیل دقیق مرزها و رصد فعالیت های همسایگان در نقاط مرزی استان تهدیدات امنیتی منطقه را به صفر رسانده است.

لازم به ذکر است استان گلستان ۳۴۸ کیلومتر مرز خاکی و ۹۰ کیلومتر مرز آبی مشترک با کشور ترکمنستان دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار