شهردار گرگان :
شهردار گرگان با اشاره به بودجه ۱۰ هزار میلیارد ریالی این نهاد در سال جاری گفت که با وجود گذشت هشت ماه از سال فقط ۲۱ درصد این بودجه محقق شده است.
کد خبر: ۱۰۰۶۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷ 02 November 2021

به گزارش تابناک گلستان، محمدرضا سبطی روز سه شنبه در نشست خبری اظهار داشت: در چهار ماه باقیمانده تا پایان سال باید هشت هزار میلیارد بودجه باقیمانده و پیش بینی شده شهرداری گرگان محقق شود که تحقق کامل آن نیازمند تلاش همگانی مدیران بخش های مختلف این نهاد است.

وی حذف تشریفات و ریخت و پاش اضافی را یکی از راه های در نظر گرفته شده شهرداری گرگان برای تحقق بودجه این نهاد در سال جاری اعلام کرد و گفت: اولویت هزینه‌کرد شهرداری تا پایان سال و سه ماهه اول سال آینده تکمیل طرح‌های نیمه تمام است.

سبطی گفت که توسعه فراگیر و پایدار گرگان، نیازمند رضایت حداکثری شهروندان است که رسیدن به این هدف به مدیریت جهادی و فعالیت های شبانه روزی نیاز دارد.

وی اظهار داشت: برای توسعه گرگان با گام های کوچک به پیش خواهیم رفت و در مرحله نخست نیازهای اولیه و ضروری محلات به ویژه مناطق حاشیه نشین برطرف خواهد شد.

۲۱ درصد بودجه شهرداری گرگان محقق شد

شهردار گرگان بر ضرورت فراهم کردن امکانات لازم برای گذراندن صحیح و سالم اوقات فراغت شهروندان تاکید کرد و گفت: در این راستا اجرای طرح شهربازی با پیش بینی اعتبار ۲ هزار میلیارد ریال شتاب می‌گیرد.

سبطی با اعلام تکمیل نشدن شهربازی مدرن تا پایان امسال گفت: تلاش می کنیم با تامین نقدینگی لازم و تسریع در تهاترهای منظور شده در قرارداد، ساخت این طرح تا پایان سال به پیشرفت زیادی برسد.

وی همچنین در خصوص نواقص موجود در پل های عابر پیاده گرگان گفت: به زودی و پس از اتمام حجت با پیمانکاران، مشکلات این بخش برطرف خواهد شد.

شهر گرگان با بیش از ۴۰۰ هزار نفر جمعیت با مشکلات متعددی در بخش ترافیک، فضای سبز و جمع آوری زباله مواجه است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار