تیم والیبال پاس گرگان روز یکشنبه با غلبه بر تیم سایپا تهران به سومین بُرد خود در هفتمین مسابقه دست یافت.
کد خبر: ۱۰۰۹۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۷ 14 November 2021

 

به گزارش تابناک گلستان، در هفته هفتم از دور رفت مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ‌ برتر والیبال باشگاه‌های کشور عصر امروز تیم پاس گرگان میزبان تیم سایپا تهران بود و با مجموع سه بر یک از سد حریف خود عبور کرد.

در این مسابقه که قضاوت آن را علی‌رضا قریب به عنوان داور اول به همراه حامد گرجی داور دوم با نظارت مسعود یزدان‌پناه برعهده داشت، تیم پاس گرگان پس از پیروزی در دست اول، در دست دوم مغلوب میهمان خود شد، اما در دست‌های سوم و چهارم حریف خود را با شکست بدرقه کرد.

پاس گرگان در دست اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ با ارایه یک بازی خوب و قابل قبول به پیروزی رسید.

دست دوم این مسابقه طور دیگر رقم خورد و این تیم سایپا بود که با یک بازی برتر از ابتدای این دست، روند مسابقه را در دست گرفت و توانست با نتیجه ۲۵ بر ۱۴ به پیروزی برسد تا حداقل این مسابقه در دست چهارم به پایان برسد.

در دست سوم بازیکنان تیم پاس گرگان مانند دست اول، بار دیگر نبض و جریان بازی را در دست گرفتند و توانستند با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به پیروزی برسند.

دست چهارم و پایانی این مسابقه هم با ارائه بازی حساب شده اما نزدیک تیم پاس شروع شد که در نهایت توانستند در این دست هم‌ با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ پیروزی برسند.

امید عقیلی سرمربی تیم پاس گرگان سعید رنجبر، اسماعیل مسافر، محمدامین حیدری، علی‌رضا عبدی، مهراب ملکی و مصطفی باقری را در کنار عماد جوینده (لیبرو) به عنوان آغازگر بازی به میدان فرستاد.

شاگردان ناصر شهبازی سکاندار تیم سایپا تهران با ترکیب اولیه حمید شورکابی، داود شکیبا، رمضان صحبتی، امیرحسن فرهادی، بنیامین ایگدری و بابک امیری را در کنار حمید محمدآلق (لیبرو) وارد زمین شدند.

امیر کرمی بازیکن تیم‌ سایپا در دست چهارم به علت اعتراض به رای داور، با کارت زرد جریمه شد.

همین بازیکن پس از دریافت کارت زرد هنگامی که در خط سرویس قرار گرفت، به اعتراضات خود ادامه داد که باعث شد داور، ضمن دادن کارت قرمز، نوبت‌ سرویس را از وی و تیم سایپا گرفت و یک امتیاز به تیم پاس گرگان داد.

تیم والیبال پاس گرگان در پایان هفته هفتم از دور رفت مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ‌ برتر والیبال مردان باشگاه‌های کشور با سه پیروزی و چهار باخت و مجموع ۱۰ امتیاز در مکان هفتم جدول رده‌بندی قرار دارد و در هفته هشتم روز چهارشنبه هفته جاری میهمان تیم سپاهان اصفهان خواهد بود.

تیم سایپا تهران که تاکنون تنها یک برد در ۶ بازی گذشته خود داشت با قبول شکست در این مسابقه همچنان همان یک برد و ۶ باخت با مجموع ۴ امتیاز در کارنامه دارد و در رده سیزدهم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر والیبال مردان باشگاه‌های کشور قرار دارد و در بازی هشتم خود روز چهارشنبه هفته جاری میزبان تیم هورسان رامسر خواهد بود.

رقابت‌های این فصل لیگ برتر والیبال مردان باشگاه‌های کشور با حضور ۱۴ تیم در مرحله مقدماتی به صورت رفت و برگشت آغاز شده اما به علت شرایط کرونایی تا اطلاع ثانوی مسابقات بدون حضور تماشاگر در شهرهای مختلف برگزار می‌شود.

تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس دیگر نماینده والیبال گلستان در لیگ‌برتر است که امروز در زمین خود میزبان تیم فولاد سیرجان بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار