استاندار گلستان گفت : ائمه جمعه می توانند با انتقال مشکلات و مسائل مردم به مدیریت استان برای رفع هرچه زودتر آن ها کمک کنند.
کد خبر: ۱۰۰۹۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸ 17 November 2021

به گزارش تابناک گلستان، علی محمد زنگانه روز چهارشنبه در جمع ائمه جمعه گلستان در محل دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان افزود: ائمه جمعه مورد اعتماد مردم هستند و توصیه های آنان در جامعه نیز تأثیرگذار است.

وی با اشاره به موضوع واکسیناسیون عمومی که از اهمیت بالایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: با توجه به نفوذ ائمه جمعه در استان، توصیه های آنان در این خصوص می تواند ایمنی جامعه را افزایش دهد.

استاندار گلستان ادامه داد : تلاش خواهد شد با حضور یک هفته در میان در نمازهای جمعه شهرهای مختلف استان ارتباط نزدیکی با مردم داشته و دغدغه های آنها را بیشتر و بهتر دنبال کنیم.

وی به وضعیت بودجه گلستان اشاره و اضافه کرد: بودجه استان از ابتدا در سنوات گذشته با ارقام پایین بسته شده و هر سال، رقم ناچیز به آن افزوده شده است و امیدواریم در بودجه سال های آتی شاهد ارتقا بودجه و جبران کاستی ها باشیم.

زنگانه به تاکید ویژه رئیس جمهوری بر استفاده از ظرفیت اقوام در گلستان اشاره کرد و افزود: مدیریت استان استفاده از توانمندی قومیت ها و حفظ وحدت استان را مورد توجه قرار داده است.

استاندار گلستان از ائمه جمعه برای حل مشکلات استان کمک خواست

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان بر استفاده از ظرفیت ها در جهت کمک به دولت و همچنین رفع مشکلات به ویژه معیشت مردم تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محسن کیائی با بیان این که تریبون های نمازجمعه رسانه بسیار مهم از لسان گرم ائمه جمعه است گفت: از تریبون نمازجمعه به امر ترغیب مردم برای تزریق واکسن پرداخته شده و خواهد شد.

استان گلستان یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفر جمعیت متشکل از اقوام و مذاهب مختلف دارد که به صورت مسالمت آمیز در کنار هم زندگی می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار