طرح "پاییزه کتاب۱۴۰۰ " از امروز در ۱۷کتاب فروشی گلستان آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۱۰۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶ 20 November 2021

به گزارش تابناک گلستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: طرح پاییزه کتاب همزمان با سراسر کشور از امروز شنبه در ۱۷کتابفروشی استان آغاز شد و تا یک هفته ادامه دارد.

عادله کشمیری گفت: این کتابفروشی‌ها در شهرستانهای گرگان، گنبدکاووس و کردکوی فعالند.

کشمیری افزود: سقف مجاز خرید برای هر خریدار در طرح «پاییزه کتاب۱۴۰۰» ۳۰۰هزار تومان است و خریداران می‌توانند از ۲۰درصد یارانه خرید کتاب برای کتاب‌های تألیفی و ۱۵درصد برای کتاب‌های ترجمه‌ای در این دوره از طرح بهره‌مند شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: خانه کتاب، سرزمین کتاب، شهر کتاب، پاتوق کتاب، جنگل، دانشجو، سرو، بانک کتاب جلالی شعبه یک و سه، فرهنگ نو و علم و صنعت، به نشر - شعبه گرگان، کتاب‌فروشی‌های شرکت‌کننده در طرح پاییزه کتاب۱۴۰۰ در شهرستان گرگان هستند.

وی افزود: همچنین کتاب‌فروشی‌های شهر کتاب، کتاب حافظ شعبه۳، سلام و رجال آخوند در گنبدکاووس و اوستا در شهرستان کردکوی در این دوره از طرح فعالند.

کشمیری گفت: کتاب‌های عمومی، دانشگاهی و کودک و نوجوان مشمول طرح می‌شوند، اما کتاب‌های آموزشی، کمک‌آموزشی، اُفست، فاقد شماره شابک، دارای شابک غلط و کتاب‌هایی که در بانک اطلاعاتی خانه کتاب و ادبیات ایران ثبت‌نشده‌اند مشمول طرح نمی‌شوند.

او همچنین گفت: تخفیف در این طرح فقط شامل کتاب‌های چاپی است و سایر کالا‌های فرهنگی عرضه‌شده در کتاب‌فروشی شامل تخفیف نمی‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: کتاب‌فروشی‌های مشارکت‌کننده در طرح تا زمان به اتمام رسیدن یارانه اختصاصی به مشتریان تخفیف می‌دهند.

کشمیری بر رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت بهداشت در ایام کرونا تاکید کرد و گفت: مدیریت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی در زمان طرح بر عهده کتابفروشی هاست و با توجه به شرایط موجود و بیماری کرونا خرید‌های غیرحضوری با ثبت اطلاعات در پنل مربوطه امکان‌پذیر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار