استاندار گلستان امروز سه‌شنبه با حضور در مرکز سامد به‌صورت تلفنی و از طریق سامانه ۱۱۱ مشکلات تعدادی از مردم این استان را بررسی و برای رفع آن دستورات لازم را صادر کرد.
کد خبر: ۱۰۱۱۲۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲ 23 November 2021

 

علی‌محمد زنگانه در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) با تعدادی از شهروندان به طور مستقیم گفت و گو و مشکلات تعدادی دیگر را به صورت تلفنی بررسی کرد.

به گزارش تابناک گلستانبه نقل از روابط عمومی استانداری، امروز ۴۳۶ تماس تلفنی از مناطق مختلف استان در مدت زمان حضور استاندار با سامد برقرار شد که بیشترین موضوعات مربوط به دغدغه اشتغال و معیشت شهروندان بود.

شبکه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) سامانه‌ای است که مردم از طریق آن و بدون واسطه با شماره‌گیری تلفن ۱۱۱، مشکلات و خواسته‌های خود را با مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی در میان گذاشته و از طریق دریافت کد رهگیری نتیجه مطالبات خود را پیگیری می‌کنند.

شورای عالی اداری کشور در صد و شصتمین جلسه خود در سال ۹۲ با پیشنهاد مشترک نهاد ریاست جمهوری و معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور، به استناد ماده ۱۱۵ قانون مدیریت خدمات کشوری، "نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد" را تصویب کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار