تیم بسکتبال شهرداری گرگان در هفته نهم از مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور(هفته دوم دور برگشت) برابر حریف خود تیم نیروی زمینی تهران به پیروزی رسید.
کد خبر: ۱۰۱۴۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸ 06 December 2021

به گزارش تابناک گلستان، در این دیدار که عصر امروز دوشنبه در خانه بسکتبال مجموعه بسکتبال آزادی تهران به قضاوت "شهرام کرمی" به عنوان سرداور به همراه "مهرشاد علویان" و "حسین رضانیا" به عنوان داور اول و دوم برگزار شد، تیم شهرداری گرگان با نتیجه ۷۸ بر ۶۶ توانست حریف تهرانی خود را شکست دهد.

در این مسابقه تیم شهرداری گرگان پس از آنکه در کوارتر اول با نتیجه ۲۰ بر ۱۶ به پیروزی رسید، در کوارتر دوم هر ۲ تیم یک امتیاز بیشتر از کواتر اول دست یافتند که تیم گرگان با نتیجه ۲۱ بر ۱۷ حریفش را شکست داد تا ۲ تیم در پایان نیمه اول با نتیجه ۴۱ بر ۳۳ به سود گرگان به رختکن بروند.

در کوارتر سوم باز هم تیم گرگان بود که توانست بازی را با نتیجه ۱۸ بر ۱۶ به سود خود خاتمه دهد.

در کوارتر چهارم بازیکنان تیم شهرداری نبض مسابقه را به دست گرفتند و توانستند با نتیجه ۱۹ بر ۱۷ به پیروزی برسند تا در مجموع نیمه دوم حریف خود را با نتیجه ۳۷ بر ۳۳ با شکست بدرقه کردند.

شاگردان مهران حاتمی سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در ابتدای این مسابقه در غیاب "پری پتی" با ترکیب اولیه رسول مظفری، علیار نجفی، کریس ایونس، امیر صدیقی و میثم میرزایی وارد مسابقه شدند.

مبین شکرالهی سرمربی تیم نیروی زمینی تهران برای آغاز این مسابقه یاران خود را با ترکیب اولیه پویا یخچالی، مهدی آقاکوچکی، رضا صباغ، خشایار علی‌اکبری و پوریا غنودی به میدان فرستاد.

در این مسابقه کریس ایونس بازیکن تیم شهرداری گرگان با کسب ۲۳ امتیاز و اثرگذاری ۲۹، امتیازآورترین و موثرترین بازیکن میدان و همچنین پویا یخچالی بازیکن تیم نیروی زمینی تهران با کسب ۱۹ امتیاز و اثرگذاری ۲۰، امتیازآورترین و موثرترین بازیکن این مسابقات شناخته شدند.

دیدار رفت ۲ تیم ۲۶ مهر ماه با نتیجه ۹۵ بر ۶۸ به سود تیم شهرداری گرگان به پایان رسیده بود.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان که عنوان قهرمانی فصل گذشته را با خود یدک می‌کشد در پایان هفته نهم با ۹ بازی، دارای هشت برد و یک باخت با مجموع ۱۷ امتیاز است که در هفته دهم روز چهارشنبه هفته آینده ۲۴ آذر ماه باید به مصاف تیم ذوب‌آهن اصفهان برود.

تیم شهرداری گرگان در دیدار رفت تیم ذوب‌آهن اصفهان را با نتیجه ۹۰ بر ۸۴ شکست داده بود.

تیم نیروی زمینی نیز از ۹ بازی خود، بدون بُرد و با ۹ باخت متوالی و ۹ امتیاز در رده هشتم و انتهایی جدول گروه الف قرار دارد و روز ۲۴ آذر ماه باید به مصاف تیم صنعت مس کرمان برود.

دیدار رفت نیروی زمینی و صنعت مس کرمان با نتیجه ۸۲ بر ۵۲ به سود کرمانی‌ها به پایان رسیده بود.

رقابتهای لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور از ۳۱ مهر ماه با حضور ۱۶ تیم در ۲ گروه هشت تیمی به صورت رفت و برگشت به علت شرایط کرونایی در تهران به صورت متمرکز آغاز شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار