سرمربی تیم کشتی آزاد گلستان گفت: کشتی‌گیران گلستانی حاضر در رقابت‌های کشتی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی منتخبی از جوانان و آینده‌سازان هستند که به لحاظ آمادگی در وضعیت خوبی قرار دارند.
کد خبر: ۱۰۲۱۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴ 11 January 2022

 

سیدحسین حسینی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: البته از لحاظ آمادگی، تیم در وضعیت خوبی قرار دارد و در چند وزن خاص، کمی امیدوار هستیم.

وی بیان کرد: کشتی‌گیران گلستان در واقع برای سال‌های آینده آماده می‌شوند تا بتوانند به جایگاه خوبی که در شان و جایگاه کشتی استان است، دست یابند.

وی خاطرنشان کرد: گرگان نخستین بار میزبان رقابت‌های کشتی قهرمانی کشور است و پیش از این، رقابت‌های لیگ و رده‌های پایین‌تر سنی در استان برگزار شد.

سرمربی تیم کشتی گلستان تصریح کرد: این رقابت‌ها در مرحله اول چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا، بازی‌های آسیایی چین و رقابت‌های جهانی صربستان است.

حسینی با بیان این که رقابت‌های کشتی قهرمانی کشور در گذشته به صورت منطقه‌ای و در سه گروه ۱۰ تیمی برگزار می‌شد، افزود: اما این دوره از رقابت‌ها به صورت متمرکز و با حضور همه استان‌ها برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: حضور همه تیم‌ها در یک منطقه بدون شک سطح کمی و کیفی مسابقات را افزایش خواهد داد و به غیر از "حسن یزدانی"، "علی‌رضا سرلک"، "امیرحسین زارع"، "مجتبی گلیج" و "کامران قاسم‌پور" همه کشتی‌گیران مدعی در اوزان مختلف در رقابت‌های گرگان حضور خواهند داشت.

وی تصریح کرد: همچنین به غیر از مجوز حضور ۱۰ کشتی‌گیر در اوزان ۱۰ گانه به هر استان، به برخی از استان‌های صاحب نام در کشتی، سه تا پنج سهمیه آزاد هم داده شد تا کشتی‌گیران بیشتری در این رقابت‌ها حضور داشته باشند.

مسابقات کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور در گلستان با نام گرامیداشت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم در روزهای ۲۲ تا ۲۴ ماه دی برگزار خواهد شد.

شورای تامین و ستاد ملی مبارزه با کرونا گلستان مجوز حضور ۳۰۰ تماشاگر را براساس شرایط و ضوابط خاص از جمله رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، زدن ماسک، فاصله‌گذاری اجتماعی و داشتن کارت تزریق واکسن را صادر کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار