رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: محور برنامه های دهه مبارک فجر، مردمی و مسجدمحودی است و کمیته های ۲۴ گانه ستاد دهه فجر، وظیفه بسترسازی، برنامه ریزی، هدایت و حمایت را دارند.
کد خبر: ۱۰۲۳۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۸ 19 January 2022

 

به گزارش تابناک گلستان، حجت الاسلام احمدرضا احمدی شامگاه سه‌شنبه در دیدار ستاد عالی ده فجر با نماینده ولی فقیه در استان گلستان اظهارداشت: 24 کمیته ذیل ستاد دهه فجر استان تشکیل شده و سعی ما براین بوده مانند سال‌های قبل، برنامه‌ها را در قالب خرد جمعی و هم افزایی طراحی کنیم.

وی گفت: متناظر این کمیته‌ها در شهرستان‌ها نیز ستادهای دهه فجر را داریم که به طور منسجم برای ایام دهه مبارک فجر برنامه ریزی می‌کنند تا برنامه‌ها و جشن‌های چهل و سومین سالگر پیروزی انقلاب در همه نقاط استان برگزار شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان افزود: برنامه‌ریزی، سازمامدهی، هماهنگی و نظارت و در نهایت فراهم سازی مشارکت مردم محورهای دهه مبارک فجر است. زمانی روح مردمی برنامه‌ها حفظ خواهد شد که مردم در صحنه باشند و اینکار نیاز به بسترسازی دارد.

حجت‌الاسلام احمدی خاطر نشان کرد: برآیند این نشست‌ها در سنوات گذشته و اکنون به نحوی است که برنامه‌های دهه فجر با محوریت مردم و مساجد برگزار شود. ضمن اینکه برنامه‌های امسال در 4 سطح استانی، شهرستانی، بخش و روستاها برنامه‌ ریری شده است.

وی عنوان کرد: برنامه‌های دهه مبارک فجر از 5 بهمن آغاز می‌شود و همه ما به استقبال این ایام خواهیم رفت. علاوه براین پیش از آغاز دهه فجر، در محل شورای هماهنگی استان مانند چند سال اخیر زمینه حضور فرمانداران، ائمه جمعه و روسای دفاتر شهرستانی و مدیران کل فراهم شده تا گزارش فعالیت‌ها و برنامه‌های خود را در دهه فجر به اطلاع رسانه‌ها و مردم برسانند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: فضاسازی محیطی، راه اندازی نهضت تبیین و روایتگری، تولید و انتشار محتوا در فضای مجازی و غیره از دیگر اقدامات اولویت‌دار در این ایام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار