معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش قم گفت: با توجه به مصوبه ستاد مدیریت بحران استان قم، مدارس استثنایی، پیش‌دبستانی و مهدهای کودک در این استان به‌صورت غیرحضوری تشکیل می‌شود.
کد خبر: ۱۰۲۵۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱ 29 January 2022

به گزارش تابناک قم، مجتبی رمضان بیگی افزود: برنامه درسی و آموزشی این دو مقطع تعطیل نشده و به‌صورت مجازی ادامه دارد.

وی اضافه کرد: دانش آموزان دارای بیماری زمینه‌ای در مقاطع مختلف تحصیلی نیز باید به‌صورت  غیرمجازی آموزش را دنبال کنند.

وی با تاکید بر این‌که هر تصمیمی در ستاد بحران استان نیاز به بررسی‌های آماری و میدانی دارد،‌ تصریح کرد: تاکنون نسبت به غیرحضوری شدن مقاطع تحصیلی دیگر تصمیم‌گیری نشده است.

رمضان بیگی خاطرنشان کرد: در حوزه مسائل بهداشتی، ستاد بحران کرونا استان قم با توجه به آمار مرکز بهداشت تصمیم‌گیری می‌کند و آموزش‌وپرورش فقط مجری تصمیم‌های ستاد است.

وی ادامه داد: به‌محض اتخاذ تصمیم جدید در زمینه غیرحضوری شدن مقاطع مختلف تحصیلی، ابلاغیه به‌سرعت اعلام خواهد شد.

وضعیت کرونایی قم که از روز ۵ آذرماه به رنگ آبی درآمده بود، از چهارم بهمن‌ماه به رنگ زرد و از هشتم بهمن‌ماه نیز به رنگ قرمز درآمد.

شهروندان برای طرح هرگونه پرسش درباره ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۴۰۳۰، ۳۱۳۶ و ۱۹۰ تماس بگیرند و برای کسب آخرین خبرهای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم، به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

همه ایرانیان می‌توانند به‌منظور تعیین زمان‌بندی و نوبت‌دهی «تزریق واکسن بیماری کووید-۱۹» برای گروه‌های سنی اعلام شده و نیز ثبت‌نام «کارت واکسن دیجیتال»، به «سامانه ثبت‌نام واکسیناسیون کرونا» به نشانی اینترنتی https://salamat.gov.ir مراجعه کنند.

همشهریان قمی در صورت مشاهده هرگونه علامتی در رابطه با ویروس «کرونا» در خود و افراد خانواده، می‌توانند به «مرکزهای جامع سلامت» امام حسن عسکری(ع) در شهرک امام حسن عسکری(ع)، امام خمینی(ره) در بلوار شهید کریمی (بنیاد)، فرقانی در انتهای شیخ‌آباد، پردیس در پردیسان (خیابان ایمان)، خوراکیان در بلوار ۱۵ خرداد، بعثت در نیروگاه، شهدا در خیابان انقلاب اسلامی (چهارمردان)، پنبه‌چی در خیابان امام خمینی(ره) و جندقیان در خیابان زاویه مراجعه و خدمات «رایگان» دریافت کنند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار