تور مجازی رصدخانه آب و انرژی سازمان آب و برق خوزستان به عنوان پایلوت مرکز ملی آب ایران در دوازهمین کنفرانس بین المللی مهندسی رودخانه برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۲۵۳۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴ 29 January 2022

به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، “مصطفی معصومی” ،مدیر رصدخانه آب و انرژی سازمان آب و برق خوزستان،ضمن اعلام این خبر، گفت: این رویداد با مشارکت واحدهای تخصصی سازمان آب و برق خوزستان برگزار و هر واحد تخصصی، شرح فعالیت های خود در فرایند تبدیل داده های منابع آب و انرژی به دانش را ارائه نمود.

وی افزود: فرایند تبدیل داده به دانش جهت مدیریت علمی منابع آب و انرژی، یک فرایند بین بخشی در سازمان آب و برق خوزستان است که تمامی واحدهای تخصصی سازمان در این فرایند مشارکت فعال دارند و نتایج تحلیل ها و خروجی های این فرایند به مدیران ارشد جهت تصمیم گیری در زمان بحران کمک می کند.

مدیر رصدخانه آب و انرژی ضمن تشکر از حضور فعال همکاران صنعت آب و برق کشور در این رویداد، گفت: با عنایت به اینکه رصدخانه آب و انرژی به عنوان پایلوت مرکز ملی آب ایران می باشد، دستاوردهای سازمان آب و برق خوزستان در خصوص مدیریت بهم پیوسته و دانش محور منابع آب و انرژی، می تواند به عنوان نمونه کاملی جهت راه اندازی رصدخانه های منطقه ای در کشور مورداستفاده قرار گیرد.

در پایان این رویداد، پنل پرسش و پاسخ برگزار شد که به مدت ۴۰ دقیقه، ارائه دهندگان، به سوالات شرکت کنندگان در رویداد پاسخ دادند.

دوازدهمین سمینار بین المللی مهندسی رودخانه با مشارکت دانشگاه شهید چمران اهواز، سازمان آب و برق خوزستان و انجمن هیدرولیک ایران به مدت ۳ روز در اهواز برگزار شد.

برچسب ها: رضدخانه ، آب و برق
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار