رئیس کل دادگستری گلستان گفت: ۲ کارشناس رسمی دادگستری که در یکی از پرونده‌های اختلاف ملکی برای ارائه نظر به نفع یکی از طرفین پرونده، درخواست سکه های بهار آزادی کرده بودند دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۰۳۹۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳ 16 April 2022

کارشناسان رسمی متخلف در استان گلستان بازداشت شدند

به گزارش تابناک گلستان به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، حیدر آسیابی اظهار داشت: این کارشناسان در یکی از پرونده های اختلاف ملکی، برای ارائه نظر به نفع یکی از طرفین پرونده 20 سکه بهار آزادی خواسته بودند.

وی افزود: با رصد اطلاعاتی حفاظت و اطلاعات دادگستری استان گلستان، این دو کارشناس متخلف هنگام دریافت وجه دستگیر و با صدور قرار تامین کیفری مناسب روانه زندان شدند.

رئیس کل دادگستری استان گلستان با اشاره به نقش مهم نظرهای کارشناسی در روند رسیدگی به پرونده‌ها گفت: اقدامات ویژه‌ای در حفاظت و اطلاعات دادگستری استان برای رصد و پایش کارشناسان رسمی آغاز شده است.

آسیابی به مردم توصیه کرد: به افرادی که ادعای حل مشکل آنان از راه‌های غیرقانونی و در ازای دریافت پول در دستگاه قضایی و سازمان‌های تابعه قوه قضاییه را دارند اعتماد نکنند و در صورت مواجه شدن با چنین مواردی با شماره 1580 حفاظت و اطلاعات دادگستری استان تماس بگیرند و اطلاع دهند و یا به صورت حضوری به دفتر حفاظت و اطلاعات دادگستری استان به نشانی گرگان، بلوار شهید کلانتری (کمربندی)، خیابان دانشجو، دادگستری کل مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار