امروز شهردار تبریز با صدور احکامی جداگانه شهرداران جدید مناطق ۱، ۲، ۳، ۵، ۷ و ۱۰ تبریز را منصوب کرد.
کد خبر: ۱۰۴۳۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۰ 10 May 2022
به گزارش تابناک تبریز، مهدی یوسفی، معاون هماهگی امور مناطق شهرداری تبریز امروز از سوی یعقوب هوشیار، شهردار تبریز ماموریت یافت تا با حضور در شهرداری های ۶منطقه، احکام شهرداران جدید را ابلاغ کند.

اولین منطقه، شهرداری منطقه ۱ تبریز بود که با تکریم اکبر پورخردمند، شهردار سابق این منطقه، حمید شاهوردی به عنوان شهردار جدید ابلاغ دریافت کرد.

شاهوردی، شهردار اسبق منطقه ۹ و معاون اسبق شهرسازی و معماری شهرداری های مناطق ۳ و ۵ بود.

شهرداری منطقه ۲ نیز امروز تغییری در مدیریت کلان خود تجربه کرد و موسی علیپور زنوزی کلیددار این منطقه مهم تبریز شد.

در آیینی که امروز در شهرداری منطقه ۲ برگزار شد، از زحمات حسین عالی باف که به عنوان معاون مالی منطقه، مدیریت امور را در مدت اخیر بر عهده گرفته بود، قدردانی شد.

موسی علیپور زنوزی در کارنامه خود معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۶ تهران، رئیس اداره تعالی سازمانی شهرداری تهران، رئیس املاک معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۹ تهران و شهرداری ناحیه یک شهرداری منطقه ۱۹ تهران را دارد.

معاون اداره حقوقی شهرداری منطقه ۱۹ تهران، مشاور حقوقی سازمان انفورماتیک شهرداری تبریز، مشاور حقوقی و مسئول امور قراردادهای شرکت کودآلی شهرداری تبریز و نماینده شهرداری تبریز در امور تشکل های غیردولتی استان آذربایجان شرقی از دیگر سوابق شهردار جدید منطقه ۲ تبریز است. 

اکبر پورخردمند نیز از امروز سکان شهرداری منطقه ۳ تبریز را بر عهده گرفت و از زحمات یعقوب وحیدکیا شهردار سابق این منطقه قدردانی شد.

پورخردمند از چهره های شناخته شده شهرداری تبریز است که در رزومه کاری خود، شهرداری منطقه ۱، معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تبریز و شهرداری منطقه ۷ را دارد.

سیاوش فتح اللهی، انتخاب یعقوب هوشیار برای شهرداری منطقه ۵ است که امروز با حضور مهدی یوسفی به عنوان شهردار جدید این منطقه معارفه شد و از زحمات میرعلی اصغر نساج، شهردار سابق این منطقه قدردانی به عمل آمد.

از جمله مهم ترین پست های مدیریتی که سیاوش فتح اللهی در شهرداری تهران داشته، می توان به شهردار ناحیه یک، مدیرکل حوزه شهردار، شهردار ناحیه ۲  و معاون خدمات شهری و اجرائی شهرداری منطقه ۱۰ تهران اشاره کرد.

محمدعلی سلیمی نیز امروز با برگزاری مراسم معارفه و تکریم، جایگاه خود را در شهرداری منطقه ۷ تبریز به محمد رشتبری داد. رشتبری که از امروز به عنوان شهردار منطقه ۷ تبریز فعالیت می کند، پیش از این معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه ۵ تبریز بود.

موسی زارعی هم امروز با حکم شهردار تبریز به عنوان شهردار جدید منطقه ۱۰ منصوب و معارفه شد و از زحمات حسن گنجی در این منطقه تجلیل به عمل آمد.

در کارنامه موسی زارعی، معاون مالی و اقتصادی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز، مدیر اداری شهرداری منطقه ۱۰، مدیر بازرسی شهرداری منطقه ۵، مدیر فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۵، معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ۷ ومدیر پارک بزرگ تبریز به چشم می خورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :