تابناک-نماینده مردم بندرعباس در مجلس با انتقاد از عملکرد تیم اقتصادی دولت تصریح کرد: ضعف تیم اقتصادی دولت کاملاً مشهود است لذا لازم است رئیس جمهور تجدیدنظر کند.
کد خبر: ۱۰۴۴۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳ 11 May 2022

به گزارش تابناک هرمزگان، احمد مرادی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس جمهور گفت: کمر مردم از میزان افزایش قیمت‌ها خرد شده و مردم دیگر توانی برای تأمین کالاهای اساسی ندارند.

 

نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی افزود: افزایش قیمت خودروهای بی‌کیفیت روح و روان مردم را به هم زده و مافیای خودرو به صورت بی‌مهابا و علنی جولان می‌دهند؛ سوال اینجاست چه دستی در کار است که نمی‌تواند با این مافیا برخورد کرد.

 

وی خطاب به رئیس جمهور تصریح کرد: جناب آقای رئیسی ضعف تیم اقتصادی شما کاملاً مشهود است؛ به جنابعالی تذکر خیرخواهانه می‌دهیم در انتصاب و انتخاب تیم اقتصادی تجدیدنظر نمایید در غیر این صورت مجلس کار قانونی خود را انجام خواهد داد.

 

مرادی تأکید کرد: اشتغال، مسکن، خودروی باکیفیت و یک زندگی توأم با آرامش حق مردم است؛ راه و روش دولت قبل را دنبال نکنید و وضعیت اقتصادی کشور را سامان دهید.

 

این نماینده مردم در مجلس یازدهم یادآور شد: اجرای صحیح و سریع رتبه‌بندی معلمان خواسته فرهنگیان است که باید در دستور کار قرار گیرد.

 

وی برای حوزه انتخابیه خود نیز گفت: موضوع ته لنجی و کالاهای ملوانی باید جدی گرفته شود و همچنین انتظار داریم خسارات وارده به کشاورزان جبران شود و ساماندهی مناطق زلزله زده نیز در دستور کار قرار گیرد

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار