کد خبر: ۱۰۴۴۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۳ 11 May 2022

در دیدار امروز ظهر مدیر عامل خانه مطبوعات خوزستان با مدیر کل استاندارد خوزستان ، بر تعامل هر چه بیشتر رسانه ها بر ارتقای فرهنگ مطالبه گری مردم به عنوان مصرف کنندگان اقلام مختلف تولیدی کارخانجات تاکید شد ‌.

به گزارش خبرنگار نبض شهر ، علی داوودی در دیدار صمیمانه ای که امروز چهارشنبه در خانه مطبوعات خوزستان برگزار شد اظهار کرد : افرایش فرهنگ مطالبه گری مردم به عنوان مصرف کنندگان اقلام مختلف نقش مهمی در افزایش کیفیت کالاها دارد .

داودی گفت : تعامل سازنده با دستگاه های ذیربط و همراهی و‌اقبال باور عمومی بر فرهنگ سازی و‌ آگاهی بخشی مناسب مد نظر ما است تا بتوانیم در راستای افزایش کیفیت کالا گام های مثبت برداریم ‌.

مدیر کل استاندارد خوزستان بیان‌ کرد : ارتقای سلامت عمومی و‌امنیت غذایی مردم مهمترین رسالت ما است و در این امر تمام تلاش خود را می‌کنیم تا علیرغم نیروی انسانی محدود در جهت افزایش کیفیت تولیدات داخلی و وارداتی و صادراتی پیش برویم.

این مقام مسئول افزود : بطور یقین برای رسیدن به این اهداف ، رسانه ها نقش مهمی در افزایش ارتقای آگاهی و اطلاع رسانی حقوق مطالبه گری مردم دارند ‌.

وی خاطر نشان کرد : تا زمانی که مردم مطالبه گر نباشند و در معرفی کالاهای بی کیفیت و‌ حتی کم فروشی ها همراهی نکنند ، نمی توان آنچنان که باید و شاید به اهداف رسید .

مدیر عامل خانه مطبوعات خوزستان هم در این دیدار صمیمانه اظهار کرد : رسانه های خوزستان ظرفیت بسیار بالایی برای تولید و‌انعکاس اخبار دستگاه های مختلف دولتی و غیر دولتی داخل و خارج استان هستند .

افشار پرویزی بابادی بیان کرد : نشریات و پایگاه های خبری و‌خبرگزاری ها و روزنامه ها در هم افزایی رویدادها‌و‌ وقایع مهم استان بسیار هماهنگ و خوب عمل می‌کنند .

بابادی افزود : ۲۵ روزنامه استانی ، ۱۱۰ دفتر سرپرستی روزنامه ها ، ۲۲۰ پایگاه خبری تحلیلی بالغ بر ۲۰۰ نشریه استانی دارای مجوز در استان خوزستان همیشه و‌حتی در شرایط سخت و نامطلوب آب و هوایی تمام تلاش خود را برای بیان اخبار استان کرده آند ‌.

وی اظهار امیدواری کرد : دستگاه های اجرایی از این ظرفیت خوب رسانه های استان استفاده کرده تا بخش اعظم مشکلات خوزستان حل شده و شاهد رضایتمندی هر چه بیشتر مردم باشیم ‌.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار