تابناک-رئیس کل دادگستری هرمزگان از کشف ۲۰۰کیلوگرم موادمخدر و هلاکت یکی از سران اشرار مسلح در جنوب شرق کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۴۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵ 16 May 2022

به گزارش تابناک هرمزگان مجتبی قهرمانی در تشریح جزئیات این خبر اظهارداشت: پس از اطلاع مأموران انتظامی از قصد سوداگران مرگ برای انتقال محموله بزرگ مواد مخدر از جنوب کرمان به استان هرمزگان، بلافاصله به دستور مقام قضایی تیم‌های عملیاتی فراجا به محور مواصلاتی "هشتبندی _ میناب " اعزام شدند و طی درگیری با اشرار مسلح، موفق شدند ۲۰۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک را کشف و ضبط نمایند.

 

وی در ادامه افزود: در نتیجه تبادل آتش پرحجم میان مأموران و سوداگران مرگ، یکی از سران اشرار مسلح در جنوب شرق کشور به هلاکت رسید.

 

قهرمانی تصریح کرد: طی بررسی‌ها مشخص شد؛ این فرد یکی از مهم‌ترین سران قاچاقچیان و اشرار مسلح جنوب شرق کشور بود که سابقه چندین مورد درگیری مسلحانه با مأموران و حمل محموله‌های بزرگ مواد مخدر را در پرونده خود دارد.

 

وی همچنین ضمن تمجید از رشادت‌های مسئولان و کارکنان خدوم انتظامی استان و حافظان نظم و امنیت کشور، بیان داشت: یک نفر از مأموران انتظامی شهرستان رودان در جریان درگیری با اشرار مورد اصابت گلوله قرار گرفت که بلافاصله جهت مداوا به بیمارستان منتقل شده و خوشبختانه حال عمومی وی رضایت بخش می باشد.

 

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین خاطرنشان کرد: در نتیجه این عملیات، یک قبضه سلاح جنگی و تعدادی خشاب و فشنگ کشف شده است.

 

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار