معاون سیاسی استاندار کرمان:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان گفت: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی باید الگوی مدیریتی ما در تمام اقدامات بویژه انتصابات، استفاده از ظرفیت ها و فرصت ها باشد.
کد خبر: ۱۰۴۵۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴ 16 May 2022

به گزارش تابناک کرمان، رحمان جلالی روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندار پیشین و جدید شهربابک افزود: امروز انصافا بخش هایی از مکتب سپهبد شهید سلیمانی در بدنه مدیریتی کشور پیاده می شود.
وی اظهار داشت: تمام سخنرانی های مقام معظم رهبری راهبردی است و به زعم ایشان مشکلی که در کشور وجود دارد این است که نتوانسته ایم منابع را مدیریت و از آنها به نحو احسنت استفاده کنیم.
وی با بیان اینکه سبک مدیریت جهادی مورد تاکید مقام معظم رهبری و شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نماد این سبک مدیریت است، تصریح کرد: در علم مدیریت سه کلید واژه کارایی، اثربخشی و بهره وری از اهمیت ویژه ای برخوردار است و شهید سلیمانی آن را به کار بست.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری کرمان، گفت: گفتمان این دولت کار شبانه روزی، خدمت بی منت و صادقانه برای مردم و عزت در سیاست خارجه است که همه این ها برگرفته از مکتب شهید سلیمانی است و فرمانداران و مدیر در دولت آقای رییسی باید بتوانند این سبک مدیریت را اجرا کنند.

وی بیان داشت: عصاره وصیت نامه سپهبد شهید سلیمانی ولایت فقیه است چون ما هر مشکلی در کشور داریم بهترین راهبرد و برون رفت از آن را مقام معظم رهبری ارائه داده است.

جلالی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در ادبیات سیاسی امسال روی کلید واژه جهاد تبیین تاکید زیادی دارند زیرا کشور درگیر یک جنگ ادراکی و شناختی شده است، بیان داشت: در جراحی اقتصادی امروز بیشتر با باورهای مردم سر و کار داریم و باید روی اقناع افکار عمومی کار کرد.
وی یادآور شد: قاسم شمسی نیرویی مجاهد، پای کار، پر تلاش و دغدغه مند است و کارهای خیلی خوب و اتفاقات مبارکی در شهربابک رقم زده است و ما به نویدی تاکید داریم اقدامات انجام شده توسط او را در شهرستان پیگیری و تقویت کند.
جلالی با تأکید بر توسعه متوازن و پایدار، خاطر نشان کرد: فرماندار جدید شهربابک با نگاه به اسناد بالادستی نظام نقشه راه این شهرستان را تدوین کند و بیانیه گام دوم را مبنی کار خود قرار دهد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان، با بیان اینکه شهربابک شهری معدنی، کشاورزی و صنعتی است اما صنعت باید در این شهر بیشتر جان بگیرد، افزود: در کنار کار معدنی باید برای خرده صنعت ها برنامه ویژه ای در نظر گرفت.

وی بر توجه به تامین زیرساخت هایی از قبیل آب، برق ... در همه مناطق شهربابک تاکید کرد و گفت: باید پروژه انتقال آب خلیج فارس به صنعت این شهرستان پیگیری شود.

جلالی به استفاده از نیروی جبهه انقلابی و فرهنگی اشاره و اذعان کرد: از امروز تمام بازی های سیاسی باید رنگ ببازد و همه در کنار همدیگر فارغ از هر جناح سیاسی و هر فرد توانمندی در هر کجا باید مورد استفاده قرار گیرد تا با وفاق و وحدت شهربابک را در خور نامش بسازیم.

وی دومین صنعت در دنیا را صنعت توریسم دانست و افزود: شهربابک ظرفیت های زیادی در این حوزه دارد و باید روی آن کار کرد.

شهربابک دارای نیروی انسانی بکر و جوانان متعهد، متخصص، با نشاط و پای کاری است و نویدی فرماندار جدید شهرستان از این ظرفیت بومی نهایت بهره را در تمام لایه های مدیریتی و اداره شهرستان به کار ببرد.

فرماندار سابق شهربابک گفت: همه مدیران دستگاه ها با ما همراه بودند، هم افزایی بسیار خوبی بین اعضای شورای تامین برقرار و امام جمعه شهرستان در همه زمینه ها با ما همگام بوده است.


قاسم شمسی به برخی اقدامات انجام شده در شهربابک اشاره کرد و افزود: در مدت ۲۱ ماه تلاش برای ۲ هزار و ۴۰۰ نفر اشتغال ایجاد شده و طی دو سه سال آینده با راه اندازی پروژه های صنعتی در شهرستان شهربابک آمار بیکاری ما در بخش آقایان به صفر می رسد.

شمسی ضمن تشکر از حمایت های نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی ، تصریح کرد: مصطفی رضاحسینی انسان پاک اقتصادی است و فداکاری های بسیاری برای مردم شهرستان کرده است.

وی حفظ نظام را بسیاری ضروری دانست و گفت: همیشه به فکر مردم شهرم بوده ام، هیچگاه جبهه گیری سیاسی نداشتم و جانم را برای رهبرم فدا می کنم.

شمسی بیان داشت: خوشبختانه مقدماتی در حوزه های تولید، اشتغالزایی و دانش بنیان در شهرستان ایجاد شده است و می توان شعار سال را در شهربابک عملی کرد.

وی نویدی را به بهترین گزینه برای فرمانداری شهربابک معرفی کرد و اظهار داشت: اگر دلسوز شهرمان هستیم باید بدون هیچ چشم داشتی در کنار فرماندار جدید باشیم و به او کمک کنیم.

فرماندار سابق شهربابک در پایان گفت: از همه مسئولان و اقشار مختلف مردم شهربابک که حمایت کردند و پای کار بودند تشکر می کنم.

سرمایه های سرگردان شهربابک باید به سمت تولید و اشتغال حرکت کنند

غلامرضا نویدی فرماندار جدید شهربابک با بیان اینکه بیست و دومین فرماندار این شهربابک هستم، گفت: ان شاالله در مدت مدیریت خود در شهرستان ساختار و فرآیندی را تعریف خواهیم کرد که مدیران بعدی شهرستان برنامه های بلند مدتی داشته باشند.

غلامرضا نویدی افزود: برای توسعه شهرستان در ابعاد اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی همه اعضا باید یک هدف داشته باشند و این امر بدون همکاری ادارات میسر نیست و امیدواریم بتوانیم همه در یک راستا حرکت کنیم.

نویدی با بیان اینکه نرخ رشدی که امسال برای شهرستان پیش بینی شده ۱۵ درصد است، گفت: متوسط نرخ رشدی که برای استان در نظر گرفته اند، ۷.۷ درصد است که ان شاالله محقق خواهد شد.

وی بیان کرد: امروز اصل بر تعامل، همکاری و همفکری است و دست یاری به سوی همه دلسوزان شهرستان در هر نقطه ای دراز می کنیم.

نویدی با تأکید بر همراهی و همدلی بین همه نیروهای انقلابی و ایجاد فضای کار برای تحقق شعار دولت، افزود: از همه مدیران و کارکنانی که صادقانه زحمت کشیده اند صادقانه تشکر می کنم.

فرماندار جدید شهربابک خاطرنشان کرد: توسعه و تحقق رشد ۱۵ درصد اقتصادی پیش بینی شده با روش های معمول و فعالیت های موجود امکان پذیر نیست و حتما باید با خلاقیت روش های جدیدی ایجاد کنیم.

وی تصریح کرد: شهرستان نیازمند افراد نوآور، خلاق و به میدان آمدن جوانان انقلابی و مومن با تکیه بر مکتب شهید سلیمانی و دانش لازم برای استفاده از این ظرفیت های بالفعل و بالقوه است.

فرماندار جدید شهربابک با اشاره به اینکه فرآیندهای ارائه خدمت به مردم باید الکترونیکی و به صورت شفاف و با سرعت بازنگری شود، تاکید کرد: گروهها و ستادهای اداری و اجرایی مرتبط با ادارات باید تقویت شوند.

نویدی با اشاره به اینکه از مهمترین ویژگی های شهرستان وجود نیروهای توانمند و نخبه است که باید شرایط برای فعالیت آنها فراهم شود، خاطر نشان کرد: افراد و خانوارهای زیادی به دلایل مختلف از شهرستان عزیمت نموده اند و باید راهی برای استفاده از خدمات و سرمایه آنها پیداکرد.

وی با تأکید بر ارائه انتقادهای سازنده همراه با پیشنهادهای اجرایی افزود: فرمانداری خانه همه مردم است و متعلق به قشر خاصی نیست.

نویدی با اشاره به اینکه سرمایه های سرگردان شهرستان به جای دلال بازی باید به سمت تولید و اشتغال حرکت کنند، بیان داشت: در اولین گام ان شاالله شورای هماهنگی توسعه شهرستان را با همکاری همه راه اندازی و از همه سلایق و دیدگاه ها استفاده خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: حدود ۲۰ درصد از طرح های توسعه شرکت مس در کشور متعلق به شهرستان شهربابک است که باید پیگیری شود.

وی یادآور شد: اگر کسی بخواهد در مسیر توسعه فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، شهرستان سنگ اندازی کند، زیر چرخ های شتابان مردم شهربابک له خواهد شد.

شهربابک در ۲۴۰ کیلومتری غرب کرمان واقع است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار