ری- فرمانده انتظامی شهرری از دستگیری زورگیر خشن محدوده شهر ری خبر داد که در مرخصی از زندان همچنان به اعمال مجرمانه خود ادامه می داد.
کد خبر: ۱۰۴۵۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۴ 16 May 2022

به گزارش تابناک تهران، سرهنگ دوستعلی جلیلیان عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روز گذشته شخصی با حالت پریشان و ساعد و آرنج جراحت دیده به کلانتری شهر ری مراجعه و بیان داشت دقایقی قبل با خودروی پژو در محدوده شهر ری توقف کرده و در حال مکالمه با تلفن همراه بوده که ناگهان یک دستگاه موتورسیکلت با ۲ سرنشین جوان کنار خودرو متوقف و با استفاده از سلاح سرد شیشه را تخریب و با تهدید گوشی تلفن همراهم را به سرقت بردند.

وی عنوان کرد: با بررسی‌های تخصصی و میدانی مشخصات سارقان به واحدهای گشت و تیم‌های عملیاتی اعلام و بلافاصله طرح مهار در شهرستان ری به اجرا در امد.

فرمانده انتظامی شهرری با اشاره به اینکه کمتر از ۳ ساعت یکی از سارقان در محدوده شهر ری مشاهده و در یک عملیات ضربتی دستگیر شد ابراز داشت: متهم که در ابتدا منکر سرقت بود به محض اینکه مال باخته وی را مورد شناسایی قرار داد و به بزه ارتکابی معترف شد.

جلیلیان با بیان اینکه دستگیری همدست متهم در دستور کار پلیس ری قرار دارد گفت: متهم دستگیر شده که در مرخصی از زندان به سر می‌برد و همچنان به اعمال مجرمانه خود ادامه می‌داد، پس از اخذ شکایت شاکی پایان تحقیقات و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار