پیمان اسکندری:
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: در طرح هدفمندی یارانه‌ها با توجه به اینکه قیمت‌ها واقعی سازی خواهد شد، کشاورزی و دامداری هم اقتصادی میشود.
کد خبر: ۱۰۴۵۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۷ 17 May 2022
به گزارش تابناک کردستان، در نشست تبینی و گفتگوی دانشجویی که با همت بسیج دانشجویی برگزار شد  پیمان اسکندری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اظهار داشت: در این چند سال اخیر که با بالا رفتن و واقعی نبودن قیمت‌ها کشاوزران دیگر علاقه‌ای به کار کشت نداشتند و صرفا به کار‌های دیگری روی آوردند.
وی در ادامه افزود: در طرح هدفمندی یارانه‌ها با توجه به اینکه قیمت‌ها واقعی سازی خواهد شد، کشاورزی و دامداری هم اقتصادی میشود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی اظهار داشت: در استان کردستان پیشبینی میشود به وسیله این طرح باعث افزایش تولید، تامین امنیت غذایی و توسعه دامپروری و کشاورزی در روستا‌ها میشود.
وی خاطر نشان کرد: ده درصد از گندم کشور در استان کردستان تولید و در بخش محصولات باغی بیش از پانصدهزار تن محصول تولید میشود.
وی تاکید کرد: استان کردستان استانی با ظرفیت کشاورزی و قطب تولید غدایی بالایی است و با توجه به اقلیمی که به وجود امده قطعا بر روی استان کردستان توجه خاصی است.
وی خاطر نشان کرد: دامداران و مرغداران ممکن است با مشکل نقدینگی مواجه شوند که در هفته جاری تسهیلاتی در بانک کشاورزی با دامداران، کشاورزان و مرغداران اعطا خواهد شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار