دبیر مجمع مطالبه گران خراسان شمالی از آغاز برگزاری مجامع شهرستانی این تشکل خبر داد و گفت: قرار است فعالان شهرستانی با روش صحیح مطالبه آشنا شوند.
کد خبر: ۱۰۴۵۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶ 17 May 2022

 

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، میلاد حسین پور از آغاز برگزاری مجامع شهرستانی مطالبه گران در خراسان شمالی خبر داد و اظهار داشت: با برگزاری مجامع شهرستانی مطالبه گران قرار است تا مشق مطالبه صحیح و درست بر مبنای مقابله با فقر و فساد و تبعیض در تمامی نقاط استان را شاهد باشیم‌.

 

دبیر مجمع مطالبه گران خراسان شمالی با تاکید بر اینکه، تاکنون جریان مطالبه گری در خراسان شمالی اقدامات مهمی را پیگیری و به سر انجام رسانده است، افزود: پیگیری اتفاقات سفر معاون وزیر راه و شهرسازی در شیروان و همچنین مخالفت انتصاب مادر همسر شهردار بجنورد از جمله اقدامات شاخص مطالبه گران استان در ماه‌های اخیر بوده که به نتیجه رسیده است.

 

وی با اشاره به اینکه هر کدام از شهرستان‌های استان مجامع جداگانه را برگزار خواهند کرد، ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده، نخستین مجمع شهرستانی طی روزهای در شهرستان شیروان برگزار می‌شود.

 

حسین پور با تاکید بر اینکه انتخاب دبیر مجمع شهرستان از سوی مطالبه گران همان شهرستان یکی از اصلی ترین برنامه‌های این مجامع است خاطر نشان کرد: با تشکیل مجامع شهرستانی مطالبه گری در تمام نقاط استان زنده خواهد شد و عدالت پرداخت به سوژه‌ها و موضوعات مختلف محقق می‌شود تا تمرکز رسانه‌ای فقط در مرکز استان برای مطالبه گری نباشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار