مدیران مدارس اولیای بیسواد را شناسایی کنند

باقری نژاد با تاکید بر ترغیب اولیای بی سواد به فراگیری علم و دانش توسط مدیران مدارس افزود: مدیران مدارس در امر شناسایی، جذب و آموزش اولیای بی سواد دانش آموزان باید تلاش ویژه ای از خود برای تحقق این مهم داشته باشند.
کد خبر: ۱۰۴۷۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸ 26 May 2022
معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در جلسه کارگروه بهبود کیفیت سواد آموزی در استان گفت:مهمترین رسالت و ماموریت سواد آموزی، شناسایی اولیای بی سواد،جذب و ارزشیابی آنها است.
سید حمزه باقری نژاد با تاکید بر ترغیب اولیای بی سواد به فراگیری علم و دانش توسط مدیران مدارس افزود: مدیران مدارس در امر شناسایی، جذب و آموزش اولیای بی سواد دانش آموزان باید تلاش ویژه ای از خود برای تحقق این مهم داشته باشند.
وی نقش مدیران مدارس و اولیای دانش آموزان در مباحث آموزشی و تربیتی  را امری مهم و ضروری برشمرد و عنوان کرد: مدیران مدارس می توانند ضمن گفتگو و تعامل با والدین دانش آموزان آنان را به استفاده  از بستر مناسب ایجاد شده در سازمان نهضت سوادآموزی و فراگیری علم ، ترغیب کنند.
باقری نژاد از مدیران مدارس خواست تا با شناسایی،جذب و اخذ مدارک لازم نسبت به نام نویسی اولیای بی سواد در سامانه سوادآموزی اقدام کنند.
سیدجلال رحیمی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد هم گفت :برای اجرای بهتر و سریعتر این طرح ،راهبران آموزشی  آماده همکاری با حوزه سواد آموزی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار