نخستین دوره مسابقه جایزه بزرگ دوچرخه‌سواری به‌مناسبت بزرگداشت ۱۰ تیرماه روز گنبدکاووس و یادواره مرحوم بابک چینیان‌پور عضو تیم ملی این رشته ورزشی در رده بزرگسالان با شرکت حدود ۶۰ دوچرخه سوار استان‌های کشور به میزبانی این شهر مرزی برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۵۳۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶ 01 July 2022

به گزارش تابناک گلستان، در این مسابقه که روز جمعه در مسیر ۷۰ کیلومتری جاده "گنبدکاووس - مینودشت - آزادشهر و بالعکس" برگزار شد، دوچرخه سوارانی از استان‌های گلستان، مازندران، گیلان، زنجان، اردبیل، البرز، قزوین، سمنان و خراسان‌های شمالی، رضوی و جنوبی حضور داشتند.

رییس هیات دوچرخه سواری گنبدکاووس در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: نخستین دوره این مسابقه در سه رده سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان با شرکت حدود ۶۰ نفر از دوچرخه سوار از ۱۱ استان‌ کشور برگزار شد.

بهروز قاسمیان افزود: این مسابقه به مناسبت ۱۰ تیرماه روز گنبدکاووس و نیز یادواره مرحوم "بابک چنینان پور" عضو تیم ملی دوچرخه سواری جمهوری اسلامی در رده بزرگسالان با همکاری مشترک شهرداری، شورای اسلامی شهر، هیات دوچرخه سواری گنبدکاووس و استان گلستان و باشگاه فرهنگیان این شهرستان و همچنین خانواده مرحوم چینیان پور برگزار گردید.

وی اضافه کرد: مرحوم بابک چینیان پور متولد ۱۳۵۲ ساکن گنبدکاووس، عضو تیم ملی بزرگسالان، قهرمان و پدیده تور کرمان، نائب قهرمان تور بزرگ شمال، سه دوره حضور در تور بین المللی آذربایجان و رییس هیات دوچرخه سواری استان گلستان و این شهرستان بود که ۲۵ سال سابقه فعالیت در این رشته ورزشی را داشت.

به گزارش ایرنا، در پایان این مسابقه و در رده جوانان "محمد عدنان شاهباز" از قزوین اول شد، "آرتین صدیقی" از مازندران به مقام دوم و "بنیامین فنایی" از خراسان رضوی به مقام سوم دست یافتند.

در رده بزرگسالان نیز "امین پورنجف" از مازندران مقام اول را کسب کرد و "مسعود پورهمتی" از خراسان رضوی و "مجید حسین زاده" از مازندران به ترتیب مقام دوم و سوم را به دست آوردند.

همچنین در رده پیشکسوتان هم "مهدی روزبهانی" از خراسان رضوی اول شد و "مظاهر رضازاده" از مازندران مقام دوم و "محمد صرصری" از گنبدکاووس سوم را از آن خود کردند.

جوایز نقدی این مسابقات مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال بود که از سوی خانواده مرحوم بابک چینیان پور و باحضور "ساسان معین" سرپرست اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس و "مجتبی زنگی" رییس هیات دوچرخه سواری گلستان به نفرات برتر اهدا شد.

شهرستان ۴۱۱ هزار نفری گنبدکاووس درشرق استان گلستان واقع است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار