همزمان با اولین روز هفته دولت ۴۰۰ پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزای شهرستان رامیان در مراسمی متمرکز با حضور معاون عمرانی استاندار گلستان و مسوولان محلی در مجتمع فرهنگی و هنری این شهرستان افتتاح و عملیات اجرایی ۱۵ پروژه دیگر آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۶۳۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶ 24 August 2022

به گزارش تابناک گلستان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان روز چهارشنبه در مراسم افتتاح و آغاز عملیات اجرایی این پروژه‌ها با بیش از ۱۸۲ میلیارد ریال اعتبار گفت: اراده دولت سیزدهم این بود که واقعیت‌ها را بگوید و با همراهی مردم برای مردم کار کند.

سیدمحمدرضا سیدالنگی بیان کرد: رییس جمهور عزم خود را برای خدمت به مردم جزم کرده و بررسی عملکرد یکساله دولت با وجود همه مشغله‌های دولتمردان نشان از کارآمدی و صرف انرژی مضاعف دارد.

۴۰۰ پروژه هفته دولت در رامیان افتتاح شد

وی تاکید کرد: باید واقعیت‌ها را روشنگری کرد و امید را به مردم هدیه داد و با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب در مسیر جهاد تبیین تلاش کرد.

 فرماندار رامیان هم در این مراسم گفت: گفتمان دولت سیزدهم مردم محوری است و در طول یکسال گذشته دولتمردان تمامی تلاش خود را برای تحقق این موضوع به کار بردند.

مهدی استیری افزود: انجام ۳۱ سفر استانی در یکسال و گفتگو با مردم و بررسی مشکلات آنان از نزدیک از سوی دولتمردان نشان از اراده دولت در این خصوص دارد و همه ما باید در مسیر حمایت از اعتماد عمومی مردم به دولت تلاش کنیم.

وی اظهارداشت: ۴۱۵ پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزای رامیان با اعتبار بالغ بر ۱۸۲ میلیارد تومان به مناسبت هفته دولت در این شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی شد که امیدوارم مردم ثمره تلاش مسوولان را در مسیر تحقق رفاه و عدالت اجتماعی لمس کنند.

۴۰۰ پروژه هفته دولت در رامیان افتتاح شد

به گفته وی، مرحله اول بهسازی راه رامیان سه راهی شاهرود با اعتبار ۱۷ میلیارد تومان، مقاوم سازی مسکن روستایی با ۸.۵ میلیارد تومان و آب بندان لاله باغ با ۲.۵ میلیارد تومان اعتبار از شاخص‌ترین پروژه‌های افتتاحی شهرستان است و عملیات اجرایی پروژه‌هایی مانند مخزن بتنی ۲ هزار متر مربعی، کف سازی بافت روستایی پاقلعه و مخزن هزار متر مکعبی شهرک صنعتی رامیان هم امروز آغاز شد.

حجت الاسلام و المسلمین علی ‌اصغر ابراهیمی فرد امام جمعه رامیان هم با تاکید بر جهاد تبیین گفت: باید تلاش‌های دولت سیزدهم در مسیر رفع مشکلات مردم به صورت شفاف تبیین شود.

وی افزود: شهرستان رامیان در صورت حمایت دولتمردان می‌تواند به قطب اقتصادی، توریستی و گردشگری گلستان تبدیل شود که تحقق آن پیگیری مسوولان را می‌طلبد. 

شهرستان رامیان با حدود ۹۰ هزار نفر جمعیت که از اقوام و مذاهب مختلف تشکیل شدند، در چهار نقطه شهری شامل "رامیان، دلند، خان ببین و تاتار علیا" و ۶۳ پارچه آبادی در گستره ۷۸۰ کیلومتر مربع و در دامنه رشته کوه البرز شرقی سکونت دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار