امام جمعه گنبدکاووس:
امام جمعه گنبدکاووس بابیان اینکه استکبار جهانی با تشکیل و حمایت از گروهک‌های تروریستی مانند داعش به دنبال معرفی و ترویج اسلام به‌عنوان دین خشن در بین پیروان سایر ادیان است تصریح کرد: اسلام دین محبّت بوده و ترور و خشونت در آموزه‌های دینی، سیره پیامبر(ص) و اهل بیت (ع) جایگاهی ندارد.
کد خبر: ۱۰۶۴۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲ 30 August 2022

به گزارش تابناک گلستان، حجت الاسلام محمود ترابی روز سه‌شنبه در یادواره شهیدان رجایی و باهنر و ۳۱ شهید کارمند و سه شهید مدافع حرم گنبدکاووس گفت: دشمنانی که اسلام را مساوی با ترور و خشونت معرفی می‌کنند، خودشان آموزش دهنده شدیدترین روش‌های شکنجه‌، جنایت‌ و آدمکشی به گروهک‌های تروریستی و منافقین تحت حمایت خود هستند.

وی با تاکید برضرورت مقابله با حربه دشمنان و معرفی اسلام ناب محمدی(ص) به‌عنوان دین رحمت و محبّت به پیروان دیگر ادیان الهی به شیوه‌های مختلف تبلیغی و فرهنگی، افزود: ایران بزرگترین قربانی تروریسم در جهان است و  افزون بر ۱۷ هزار نفر از مردمان این سرزمین از کوچک و بزرگ، پیر و جوان و زن و مرد توسط استکبار جهانی و مزدوران آنها در اوائل پیروزی انقلاب به شهادت رسیدند.

امام جمعه گنبدکاووس با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و سایر شهدای انقلاب اسلامی، گفت: شهادت این عزیزان و سایر شهدای اوائل پیروزی انقلاب سبب یکپارچگی و انسجام بین مردم و مسوولان و حرکت رو به جلو همراه با عزت و اقتدار انقلاب اسلامی شد.

وی باتاکید برضرورت الگو قراردادن سیره شهیدان انقلاب اسلامی بویژه رجایی و باهنر از سوی مسوولان افزود: دولت ما دولت مردمی و انقلابی است و مردم عملکرد کارگزاران آنرا از صدر تا ذیل مورد توجه قرار می‌دهند.

حجت الاسلام ترابی اضافه کرد: در یک سال اخیری که دولت آیت الله رییسی امور اجرایی کشور را در اختیار گرفته، هم وجهه مردمی و هم وجهه انقلابی آن برای همگان نمایان شده است.

وی، سفر به ۳۱ استان و حضور در ۵۰ نقطه عمومی برای دیدن و شنیدن از نزدیک مسائل و مشکلات اقشار مختلف مردم و فعالان اقتصادی و تولید کنندگان را بخشی از ویژگی مردمی و انقلابی بودن دولت سیزدهم دانست و تصریح کرد: اگر مردم مسوولان را در بین خود ببینند و تلاش آنها را برای رفع مشکلات مشاهده کنند، سختی‌ها و مشکلات را به امید برطرف شدن آن تحمّل خواهند کرد.

فرماندار گنبدکاووس نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، همراهی دولت و مردم را از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: این همراهی نشات گرفته از روحیه خدمتی این ۲ شهید والامقام و سایر شهدای اوائل پیروزی انقلاب است.

مهدی دهرویه، مردمی و انقلابی بودن به معنای واقعی کلمه را از مصادیق دولت آیت الله رییسی دانست و افزود: باید مراقبت شود این ۲ ویژگی با تبلیغات سوء دشمنان که به دنبال ایجاد فاصله بین مردم، دولت و حاکمیت هستند، به انحراف کشیده نشود.

وی با تاکید بر ضرروت جهاد تبیین و بیان عملکردها و دستاوردهای نظام و دولت به مردم به صورت مقایسه‌ای، اضافه کرد: طی یکسال گذشته اقدمات تحولی خوبی در بخش‌های مختلف انجام شده و اگرچه هنوز کاستی‌هایی وجود دارد اما اراده و اهتمام دولت سیزدهم و مجموعه مدیران گلستان، رفع مشکلات و ارتقای سرانه درآمد مردم استان به میانگین کشوری تا افق ۱۴۰۴ است.

دهرویه، مبارزه با فساد و رانت و ویژه‌خواری و نیز توسعه عدالت محوری را دیگر تلاش‌های دولت آیت الله رییسی دانست و گفت: مدیون خون شهیدان هستیم و با خانواده معظم شاهد و ایثارگران عهد می‌بندیم که با رانت و فساد مقابله کرده و در راستای توسعه عدالت گام برداریم.

 در پایان این مراسم که در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گنبدکاووس برگزار و با مداحی همراه بود، از خانواده‌ شهدای کارمند این شهرستان مرزی با اهدالی لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

شهرستان گنبدکاووس با ۴۱۱ هزار نفر جمعیت، حدود ۵۲۰ شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار