مدیرعامل تیم بسکتبال بانوان شهرداری گرگان اداره گفت: بازیکنان و مجموعه کادر فنی این تیم نباید هیچ دغدغه و فکری جز انجام بازی‌ زیبا و تماشاگرپسند و کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر داشته باشند.
کد خبر: ۱۰۶۸۸۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷ 21 September 2022

به گزارش تابناک گلستان، سیدمحمدرضا سیدالنگی روز چهارشنبه در آئین معرفی کادر فنی و بازیکنان تیم بسکتبال بانوان شهرداری گرگان اظهارداشت: شورای شهر گرگان به دلیل حمایت ویژه و همه جانبه از این تیم، به شهرداری اختیار کامل برای حمایت از تیم بسکتبال بانوان داد.

سرپرست شهرداری گرگان ادامه داد: اکنون که تیم آماده و لیست مجموعه بازیکنان و کادر فنی بسته شده، این احساس به همه دست می‌دهد که برای قهرمانی قدم بر خواهیم داشت.

مدیرعامل تیم بسکتبال بانوان شهرداری گرگان گفت: با ارزیابی صورت گرفته از مجموعه بازیکنان و کادر فنی، احساس می‌کنیم این تیم نیاز به بازیکن خارجی ندارد و استعداد و توانایی‌های بازیکنان به گونه‌ای است که خودشان قهرمانی را رقم خواهند زد.

سیدالنگی اضافه کرد: بدون شک با همدلی و وفاقی که در این تیم شاهد خواهیم بود، مجموعه تیم بسکتبال بانوان شهرداری گرگان، پایتخت هواداران بسکتبال ایران را به آرزویشان برای قهرمانی این تیم در لیگ برتر خواهند رساند.

وی تاکید کرد: بازیکنان با عزمی راسخ و جزم و روحیه ورزشکاری به کار خود ادامه دهند تا قهرمانین بانوان در لیگ برتر هم به مردم گرگان و گلستان تقدیم گردد.

سرپرست شهرداری گرگان گفت: سالن‌های ورزشی به دلیل آن که جوانمردی‌ها از درونش شکل می‌گیرد، مقدس است و شما ورزشکاران و تماشاگران باید قدر این قداست و ارزش آن را بدانید.

مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور امسال در یک گروه ۱۰ تیمی به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد که براساس برنامه اعلام شده، تیم بسکتبال بانوان شهرداری گرگان در هفته اول لیگ امسال در گرگان به مصاف تیم "ایزی تهران" خواهد رفت.

تیم بسکتبال بانوان شهرداری گرگان در فصل گذشته این رقابت‌ها توانست به مرحله پلی‌آف راه یابد که در دور اول این مرحله، در برابر شیمیدر قم (قهرمان فصل گذشته) مغلوب شد و از صعود به مرحله نیمه نهایی باز ماند.

در مجموع جدول رده‌بندی فصل گذشته این رقابت‌ها، تیم بسکتبال بانوان شهرداری گرگان در مکان ششم قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار