مدیرکل راهداری گلستان خبرداد؛
گرگان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل گلستان گفت: در هفت ماه نخست امسال، ۲۰۹ نفر در جاده های برون شهری گلستان بر اثر تصادف فوت کرده اند که ۵۶ درصد آن راکبان موتورسیکلت یا عابران پیاده بودند.
کد خبر: ۱۰۷۵۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۶ 08 November 2022

به گزارش تابناک گلستان، عادل مصدقی شامگاه دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: تاکنون براساس پیگیری‌های استانی و ملی ۷۵۰ میلیارد تومان ابلاغ اعتبار در حوزه راهداری گلستان داشتیم که در زمینه‌ها بهسازی، لکه گیری، آسفالت، بازسازی و تعمیر ماشین آلات، راه‌های روستایی و غیره هزینه خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل گلستان به بخشی از اقدامات اشاره کرد و افزود: از این اعتبارات، ۳۲۳ میلیارد تومان در زمینه روکش آسفالت، ۹۳ میلیارد تومان برای راه‌های روستایی، ۷۶ میلیارد تومان برای محرومیت زدایی، ۷۵ میلیارد تومان در زمینه ایمن سازی، خط کشی و رفع و نقص، ۵۲ میلیارد تومان برای حذف و اصلاح جاده‌های پرحادثه، ۲۱ میلیارد تومان برای احداث ابنیه فنی، ۲۰ میلیارد تومان برای ناوگان راهداری، ۱۱ میلیارد تومان برای تکمیل راهدارخانه‌ها و ۴۵ میلیارد تومان برای هوشمندسازی جاده‌ها هزینه خواهد شد.

وی بیان کرد: همچنین تاکنون ۲۴ میلیارد تومان سهم قیر از ظرفیت قانون بودجه دریافت شده است.

طبق گفته مصدقی ۷۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر هم بزودی ابلاغ خواهد شد که در زمینه احداث پل کلاله، تبدیل گاردریل ها به نیوجرسی، بروزرسانی تابلوها و غیره هزینه خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل گلستان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ۱۷ مجتمع خدمات بین راهی در گلستان وجود داشته و ۱۹ مجتمع هم در حال ساخت است و همچنین ۱۵ پروژه دیگر هم در حال بررسی و اخذ استعلامات لازم هستند.

وی با اشاره به رفع نقاط حادثه خیز، عنوان کرد: در هفت ماه نخست سال جاری ۲۰۹ نفر در جاده‌های برون شهری گلستان بر اثر تصادف فوت کرده‌اند که ۵۶ درصد آن را راکبان موتورسیکلت یا عابران پیاده تشکیل داده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار