رئیس کل دادگستری گلستان:
گرگان- رئیس کل دادگستری گلستان گفت: مدیران از تکالیف قانونی خود نسبت به رفع موانع تولید طفره نروند.
کد خبر: ۱۰۷۵۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳ 08 November 2022

به گزارش تابناک گلستان، حیدر آسیابی پیش از ظهر سه شنبه در بازدید از واحدهای تولیدی شهرک‌های صنعتی حیدرآباد و شهید هزارجریبی گرگان اظهارکرد: بازدیدهای مقامات قضایی از واحدهای تولیدی، تشریفاتی نیست و بلافاصله رفع مشکلات موجود از مدیران متولی پیگیری می‌کنیم.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: اگر خواسته‌های طرح شده، قانونی باشد حتماً مرتفع خواهد شد، همان‌گونه که مواردی مانند مشکل چند ساله اسناد شهرک صنعتی پنج پیکر بندرترکمن و پارک علم و فناوری استان با پیگیری دادگستری استان رفع شد.

وی ادامه داد: احیای هشت واحد تولیدی راکد در سال گذشته و صدور بیش از ۳۰ رای علیه بانک‌ها در رابطه با سودهای مازاد از ابتدای امسال از دیگر تلاش‌های دادگستری استان در قالب ستاد اقتصاد مقاومتی است.

آسیابی گفت: از همه ۲۳ شهرک و ناحیه صنعتی استان بازدید و مشکلات را شناسایی و دسته بندی کرده‌ایم و یکی از معاونان دادستان مرکز استان را به عنوان مسئول دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری، مامور پیگیری برای رفع این مشکلات و گره گشایی از کار تولیدکنندگان کرده‌ایم.

رئیس کل دادگستری گلستان با اشاره به اینکه برخی مدیران به بهانه نگرانی از دستگاه‌های نظارتی برای رفع مشکلات تولیدکنندگان، تعلل می‌کنند، گفت: دستگاه‌های نظارتی حامی مدیرانی هستند که از تولید حمایت می‌کنند و هیچ عذر و بهانه‌ای از مدیران برای بی توجهی به بخش تولید، پذیرفته نیست.

آسیابی از فعالان تولیدی استان خواست: مدیرانی را که برای رفع موانع تولید، بهانه تراشی می‌کنند به دستگاه قضایی معرفی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار