گرگان- مشاور عالی فرمانده کل سپاه با بیان این که انقلاب اسلامی در شرایطی به پیروزی رسید که دنیا در یک دوقطبی محض قرار داشت، گفت: انقلاب اسلامی مدل جدید حکمرانی را به دنیا ارائه کرده است.
کد خبر: ۱۰۷۹۸۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳ 30 November 2022

به گزارش تابناک گلستان، حجت الاسلام حسین طائب پیش از ظهر چهارشنبه در همایش جهاد تبیین حقایق بسیج طلاب استان اظهارکرد: انقلاب اسلامی در شرایطی به پیروزی رسید که دنیا در یک دوقطبی محض قرار داشت، یک قطب دنیا در احاطه بلوک شرق و قطب دیگر در اختیار بلوک غرب بود اما امام یک مدل حکمرانی دیگری را به دنیا ارائه کرد.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه افزود: انقلاب اسلامی بلوک غرب و شرق و سلطه گر و سلطه‌پذیری را کنار گذاشت، هویت انقلاب اسلامی یک منطق جدید حکم رانی را ارائه می‌کند که به دنبال ایجاد حرکت اسلام سیاسی در جهان است.

وی بیان کرد: به فضل الهی با پیشرفت طی ۴۴ سال گذشته در اکثریت عرصه‌ها از یک کشور واردکننده محض به یک کشور صادرکننده فراورده‌های مختلف تبدیل شده ایم.

طائب گفت: روزگاری در این کشور بیش از ۶ میلیارد دلار در سال صرف واردات بنزین می‌شد اما امروز بنزین را خودمان تولید می‌کنیم و با تکمیل پالایشگاه ستاره خلیج فارس به صادرکننده بنزین هم تبدیل خواهیم شد.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه اضافه کرد: امروز آمریکایی‌ها درصدد ایجاد بی ثباتی در کشور هستند تا این حرکت پیشران و محرکی که با روی کار آمدن دولت جدید در کشور شکل گرفته را زمین بزنند و مسئولین را از انجام امورات اصلی خود غافل کنند.

وی عنوان کرد: در سند امنیت ملی آمریکا که به صورت عمومی منتشر می‌شود، صراحتاً قید شده که رقبای ما چین، روسیه و کشورهایی هستند که دموکراسی غرب را تضعیف کرده و مدل جدیدی از حکمرانی را به دنیا ارائه کرده اند که مهم‌ترین آنها ایران است.

طائب بیان کرد: آنها پایان سال ۲۰۳۰ را فرصت مهار این چالش می‌دانند و جنگ اوکراین با روسیه، تنش تایوان با چین و اغتشاشات خیابانی در ایران را برای همین شروع کردند.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه گفت: اغتشاشات اخیر فقط با هدف بی ثباتی کشور رقم خورد و سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا اعلام کردند که ما در این غائله با شکست مواجه شدیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار