نمایشگاه پوشاک خانواده گرگان فرصت مناسب ارائه و عرضه لباس‌ متنوع با تکیه بر ترویج حجاب و عفاف است که استمرار برگزاری آن در کنار بکارگیری خلاقیت در تولید پوشش مطابق با سلیقه نسل جوان می‌تواند گام موثری برای گسترش این فرهنگ اسلامی در جامعه باشد.
کد خبر: ۱۰۸۸۲۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹ 19 January 2023

به گزارش تابناک گلستان، غرفه‌های رنگارنگ انواع ملزومات پوشش از جمله چادر مشکی، عبا، انواع متعلقات و محصولات حجاب مانند ساق دست، هدبند و یقه‌گیر، شال، روسری، دستار و کت و شلوارهای مردانه نمایشگاه پوشاک خانواده را به گلستانی تماشایی تبدیل کرده و پای خانواده ها و فرزندانشان را از هر سن و قشری به این نمایشگاه کشانده است.

ضرورت ترویج فرهنگ فاطمی و حجاب با خلاقیت در تولید پوشاک اسلامی

عفاف و حجاب باعث حفظ خانواده ها از آسیب های اجتماعی و فرهنگی می شود

یکی از بانوان گرگانی حاضر در این نمایشگاه در گفت و گو با ایرنا گفت:برگزاری نمایشگاه های پوشاک خانواده در شهرستان ها و استان ها باعث ترویج فرهنگ عفاف و حجاب می شود.

سمیه‌سادات میر افزود: فرهنگ ایرانی و ملی در نمایشگاه هایی همچون نمایشگاه پوشاک خانواده به نسل جوان معرفی شده و چنانچه با قیمت های مناسبی عرضه شود بی شک استقبال گسترده تری خواهد داشت.

وی اظهار کرد: بانوانی که مایل به خرید تولیدات داخلی پوشاک هستند وقتی جنس و قیمت های مناسب را در این نمایشگاه ها ببینند دیگر از اجناس خارجی استفاده نخواهند کرد.

وی بیان کرد: عفاف و حجاب باعث حفظ خانواده ها از گزند و آسیب های اجتماعی و فرهنگی می شود البته حجاب فقط پوشش چادر نبوده و می تواند مانتوهایی متناسب با فرهنگ جامعه باشد.

برگزاری نمایشگاه به ترویج عفاف و حجاب کمک می کند

مادر جوانی که همراه همسرش و دو دختر نوجوان خود در این نمایشگاه حضور یافته گفت: افراد در نمایشگاه های عفاف و حجاب با تنوع های بیشتر استقبال از پوشاک اسلامی خواهند داشت.

نصیبه فوجردی افزود: در بازار لباس های متناسب با نوجوانان و زنان جامعه اسلامی کمتر مشاهده کردم و وقتی شنیدم در این مکان نمایشگاه پوشاک خانواده آغاز به کار کرده از همسرم خواستم تا سری هم به اینجا بزنیم که شاید لباسی مناسب و در شان فرزندانمان پیدا کنیم.

وی اظهار داشت: قیمت های این نمایشگاه نسبت به بازار خیلی بهتر بود و با ۱۵ درصد هم عرضه می‌شد و همچنین یکی از نکات قابل توجه در این نمایشگاه فروش اقساطی ۲ الی ۴ ماهه آن بود که حتی گزینه ارائه چک معتبر هم برای خریدار گذاشته بودند.

این مادر گرگانی افزود: در این نمایشگاه تلاش شده پوشاک را مناسب و ارزان تر از بازار در اختیار مردم قرار دهند.

مطهره جعفر نیا یکی دیگر از زنان حاضر در این نمایشگاه گفت:نمایشگاه هایی همانند پوشاک خانواده فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف، ارتقا و توسعه سطح آراستگی و الگوسازی اسلامی است.

وی افزود: تنوع یکی از ویژگی های این نمایشگاه محسوب می شود که امکان انتخاب بیشتر را برای خانواده ها فراهم کرده است.

وی اظهار داشت: عفاف و حجاب در تحکیم بنیان خانواده تاثیرات ویژه ای داشته و برگزاری نمایشگاه های ملی و بین المللی در سطح استان به این مهم کمک خواهد کرد.

جعفرنیا افزود: ترویج فرهنگ فاطمی در بین نوجوانان و جوانان ما در جامعه امروز نقش کلیدی داشته و بی شک برگزاری نمایشگاه هایی پیرامون گوهر فاطمی تاثیرگذار است.

نمایشگاه های عفاف و حجاب در انتخاب پوشش اسلامی جوانان تاثیر می گذارد

بانوی جوانی که همراه همسر خود در این نمایشگاه حضور یافته هم در این ارتباط گفت: چنانچه امثال این نمایشگاه در طول سال بیشتر برگزار شود و جوانان مدل های ایرانی اسلامی را در آن بیشتر ببینند راحت تر نوع پوشش خود را انتخاب می کنند.

مرضیه سادات میر افزود: تلاش بیشتر در زمینه مد و لباس اسلامی با رنگ های شاد همراه با تنوع، شرایط جامعه را برای نشر، توسعه و ترویج پوشش ایرانی اسلامی مهیا می کند.

ضرورت ترویج فرهنگ فاطمی و حجاب با خلاقیت در تولید پوشاک اسلامی

معرفی پوشش های متنوع در استقبال جوانان به حجاب تاثیر می گذارد

معصومه اسماعیلی یکی از غرفه داران حاضر در این نمایشگاه هم گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه ترویج مدل های مختلف حجاب همراه با ملزومات و رنگ های مختلف آن است.

اسماعیلی افزود: امیدواریم در شهرها و استان های دیگر هم نمایشگاه پوشاک خانواده برگزار شود که بی شک در ترویج عفاف و حجاب تاثیرگذار خواهد بود.

وی اظهار داشت: معرفی کردن پوشش زیبا و ایجاد جاذبه در عرصه لباس از لحاظ فرهنگی در استقبال قشر جوان به حجاب اسلامی تاثیر خواهد گذاشت.

مریم محمدی یکی دیگر از غرفه داران این نمایشگاه هم گفت: نمایشگاه های عفاف و حجاب با قیمت های مناسب در جذب مردم به پوشش مناسب نقش کلیدی داشته و ترویج پیدا می کند.

وی افزود: زیبایی و آراستگی کامل در مدل های مختلف جشنواره در ترغیب مخاطبان به استقبال بیشتر نقش داشته و باید به این مهم توجه کرد.

وی اظهار داشت: فرهنگ فاطمی حجاب و عفاف یعنی پوشیدگی و آراستگی که باید در انتقال درست مفاهیم آن در جهت تبیین و روشنگری تلاش کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار