کد خبر: ۱۱۰۰۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲ 10 April 2023

معرفی هتل آوینا قشم - هتلی در نزدیکی اسکله ذاکری

از اصلی‌ترین دغدغه‌های گردشگران، رزرو هتلی مناسب در جزیره قشم است. هتل باید باکیفیت و تمیز باشد. از جهتی از جاذبه‌های گردشگری و مراکز خرید هم فاصله مناسبی داشته باشد.

در کنار همه این ویژگی‌ها، هتل‌ها و اقامتگاه‌ها باید از هزینه اقامتی خوبی هم برخوردار باشند. چنانچه قصد سفر به قشم را دارید می‌توانید در هتل آوینا قشم اقامت کنید. 

هتل مهم‌ترین مسئله‌ای محسوب می‌شود که هر مسافری به آن توجه می‌کند. خوشبختانه قشم از هتل‌های فراوانی برخوردار است که هریک از نظر کیفیت، خدمات و امکانات با هم متفاوت هستند. در این مقاله قصد داریم به معرفی هتل آوینا از بهترین هتل های قشم بپردازیم. 

صبحانه هتل آوینا قشم

صبحانه هتل خیلی خوب بوده و تقریبا تمام استانداردهای لازم را دارد. با صرف صبحانه در هتل خودتان را برای داشتن روزی پربار و پر از هیجان آماده کنید. صبحانه در این هتل 4 ستاره به صورت سلف سرویس ارائه می‌شود و انواع خوراکی سرد و گرم در کنار نوشیدنی‌های متنوع سرو می‌شود. 

رستوران هتل آوینا قشم

رستوران موجود در این هتل دارای ظرفیت ۵۰ نفری بوده و انواع غذاهای خوش‌طعم ایرانی و سنتی و دریایی را سرو می‌کند. خوب است بدانید این جزیره مکانی فوق‌العاده جهت صرف غذاهای جدید و لذیذ است. همینطور علاوه بر رستوران، در این هتل کافی‌ شاپ شکیلی دایر است و انواع متنوع نوشیدنی‌‌های سرد و گرم را در محیطی آرام ارائه می‌دهد. 

شما می‌توانید برای رهایی از خستگی‌های روزانه و گردش و خرید به این مکان سری بزنید. هرچند رستوران موجود در این هتل خوب است با این حال ممکن است دلتان غذاهای فست فودی و جنوبی بخواهد. در این صورت پیشنهاد می‌دهیم به رستوران‌های موجود در خارج از هتل مثل رستوران سی رول و فست فود لبنانی فطایر مراجعه کنید. 

اتاق های هتل آوینا قشم

اتاق‌های هتل آوینا در عین حال که چیدمانی ساده دارد، بسیار با سلیقه و زیبا است و حس صمیمیت و راحتی را به مهمانان انتقال می‌دهد. اتاق‌های این هتل شامل سوئیت یکخوابه دو نفره و سوئیت دو خوابه چهار نفره، دو تخته و سه تخته است. چشم‌انداز اتاق‌های این هتل رو به محوطه اطراف بوده و تمام اتاق‌ها به صورت روزانه و رایگان مورد نظافت واقع می‌شوند. 

شما در داخل اتاق‌های این هتل به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی دسترسی خواهید داشت. سایر امکانات در اتاق‌های این هتل عبارتند از آباژور، چای ساز، رخت آویز، روم سرویس، گاوصندوق، مبلمان، یخچال، تلویزیون و تلفن، مینی بار با هزینه، سیستم تهویه مطبوع هوا، میز تحریر، کمد لباس و آب رایگان.

اگر تعداد شما از ظرفیت اتاق بیشتر باشد، لازم است کاناپه‌های تختشو درخواست کنید. در هتل هزینه کودکان تا ۸ سالگی در صورت عدم استفاده از تختخواب‌های جداگانه، رایگان است. همینطور در داخل همه اتاق‌ها حمام اختصاصی با دوش، حوله، لوازم بهداشتی، دمپایی و سشوار قرار دارد. لازم به ذکر است که در اتاق‌های این هتل تنها سیستم سرمایشی وجود داشته و باتوجه به شرایط آب و هوایی جنوب کشور، اتاق‌ها سیستم گرمایشی ندارند.

معرفی هتل آوینا قشم - هتلی در نزدیکی اسکله ذاکری

امکانات هتل آوینا قشم

از خدماتی که در این هتل ارائه شده می‌توان به کافی شاپ، رستوران، اتاق چمدان، اینترنت رایگان، خدمات تور، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات باربری، ترانسفر رفت و برگشت به فرودگاه و جاذبه‌های دیدنی با هزینه اضافی، کافی نت، سرویس بهداشتی ایرانی، آسانسور، دستگاه واکس کفش و تاکسی سرویس و پارکینگ مسقف با گنجایش۱۰ ماشین اشاره کرد. برای معلولین عزیز نیز در این هتل خدمات ویژه و مناسبی فراهم شده است. توجه کنید بردن حیوانات خانگی و استعمال دخانیات در داخل این هتل ممنوع است. 

آدرس هتل آوینا قشم

هتل در قشم، بلوار باهنر قرار دارد.

فاصله هتل آوینا قشم تا جاهای دیدنی

  • فاصله تا غار نمک حدود ۲۴۰ متر
  • فاصله تا قلعه پرتغالی ها حدود ۳۵۰ متر
  • فاصله تا بازار قدیم قشم حدود ۴۰۰ متر
  • فاصله تا ساحل قشم حدود ۳.۳ کیلومتر
  • فاصله تا مرکز غواصی و تفریحات دریایی نگین ساحل قشم حدود ۳.۳ کیلومتر
  • فاصله تا غارهای خربس حدود ۱۳.۸ کیلومتر
  • فاصله تا دره ستارگان حدود ۲۳ کیلومتر

رزرو هتل آوینا قشم

هتل چهار ستاره آوینا در سال ۱۳۹۹ در جزیره قشم تاسیس شده است. باتوجه به نزدیکی این هتل به خلیج فارس و مجتمع‌های تجاری و قلعه پرتغالی‌ها گردشگران زیادی در همین بازه زمانی کم از آن استقبال کرده‌اند. هتل آوینا از ۷ طبقه و ۴۰ باب اتاق برای اقامت گردشگران برخورداراست. هتل با کادری مجرب و ماهر آماده میزبانی از میهمانان عزیز می‌باشد. این هتل در بلوار باهنر قرار داشته و از جمله نوسازترین هتل‌های قشم به شمار می‌آید.

مراکز خرید متعدد در نزدیکی این هتل شامل مرکز خرید ستاره قشم، بازار قدیم قشم و سیتی سنتر ۱ و ۲ و موارد دیگر است. هرچند هتل آوینا در بافت سنتی شهر و به دور از شلوغی ‌های شهری قرار دارد، با این حال حس آرامش و مهمان‌نوازی مردمان جنوب را به همگان هدیه می‌کند.

معرفی هتل آوینا قشم - هتلی در نزدیکی اسکله ذاکری

جمع‌بندی

امکانات و خدمات هتل آوینا قشم از یک سو و موقعیت جغرافیایی آن از سوی دیگر از مزایای مثبت هتل به شمار می روند؛ به طوریکه باتوجه به واقع شدن هتل در مرکز شهر و نزدیکی به جاذبه‌ها تنها با چند دقیقه پیاده‌روی می‌توان به جاهای دیدنی دسترسی داشت. پس اگر می‌خواهید اقامتی آرام و در عین حال باکیفیت را تجربه کنید این هتل انتخاب مناسبی است. 

اقتباس شده از https://www.iranhotelonline.com

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار