کد خبر: ۱۸۸۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲ 27 February 2016
خداوند متعال را بخاطر همبستگی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی که نشات گرفته از وحدت و یکپارچگی مردمی می باشد شاکریم .  دیروز مردم ایران بویژه  گلستانیها با حضور بیش از 80 درصدی خویش گل کاشتند و با نزدیکی مردم و نظام توان ملی  و ضریب امنیت ملی تقویت شد. بدخواهان ایران برای چندمین بار اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به چشم دیدن. باید دست این مردم را بوسید و بر این بوسه افتخار کرد.

به رهبری فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای بخاطر حسن تدبیر و هدایت های مدبرانه و هوشمندانه  تبریک می گوییم  و پیوند عمیق رهبری و مردم باعث افتخار است. مردم غیور ایران و گلستانیهای خونگرم ، یکدل مانند همیشه افتخار آفریدند و از یکایک ایشان بایستی تشکر کرد و به نمایندگانی که اعتماد این مردم را کسب کردند می گوییم این مردم ولی نعمت شما هستند و همیشه خود را خادم این ملت بدانید و از هرگونه تلاش و همت برای بهبود اوضاع کشور و استان گلستان کوتاهی نکرده و بیش از پیش با همه توان خود کمر همت ببندید.

این انتخابات در فضای امن و آزاد، اجرا و با پختگی عوامل اجرایی، ناظران، نامزدها و هوادارنشان  تکمیل شد.

همه در این انتخابات یکدیگر را به شرکت در انتخابات تشویق می کردند و نیز بیشتر رای دهندگان از حق خویش استفاده کرده و تمام برگه رای را با اسامی نامزدهای مورد علاقه خویش پر کردند.

مردم غیور پیروزیتان مبارک

محمدولی علاءالدینی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار