فرمانده سپاه ناحیه گرگان از تجلیل فرزند شهید گرگانی مدافع حرم همزمان با روز پاسدار خبر داد
کد خبر: ۲۲۷۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۶ 10 May 2016

سرهنگ سیدعلی مهاجر پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران به برنامه های سپاه ناحیه گرگان اشاره و اظهار کرد: شکل برنامه های سپاه بر اساس خطراتی که نظام را تهدید می کند، تنظیم می شود و یکی از این برنامه ها که از سال ۸۷ در حال اجرا است، برنامه نظام تربیتی صالحین است.

به گزارش تابناك گلستان به نقل از مهر، سرهنگ مهاجر افزود: مجموعه صالحین که زیر نظر معاونت تعلیم و تربیت فعالیت می کند در راستای مقابله با جنگ نرم تشکیل شده و همایش «عاشقان ولایت» نیز هر ماه با حضور مجموعه ارکان اصلی نظام تربیتی صالحین برگزار می شود.

وی از ویژه برنامه گرامیداشت روز پاسدار در گرگان خبر داد و گفت: همایش نخبگان صالحین بسیج، فردا چهارشنبه با حضور سردار نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه در امام زاده عبدالله (ع) گرگان آغاز خواهد شد.

به گفته وی، در این همایش قرار است از فرزند شهید زورقی، آخرین شهید مدافع حرم شهرستان گرگان تجلیل شود.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان در ادامه به موضوع مهم اقتصاد مقاومتی اشاره و بیان کرد: رهبر معظم انقلاب چندسالی است که توجه ما را به مقوله اقتصاد مقاومتی و درون زا جلب و امسال اقدام و عمل را درخواست کرده اند.

سرهنگ مهاجر خاطرنشان کرد: یکی از رموز موفقیت بسیج و سپاه در عرصه های زمینی، دریایی و هوایی توجه به داشته های خود و اتکا به خداوند بوده است و به فرهنگ بومی و اقتصاد درون زا اعتقاد داشته ایم.

وی به بیان آماری در حوزه اقتصاد مقاومتی پرداخت و اظهار کرد: در ۹ عرصه اقتصاد مقاومتی وارد شدیم و ۱۶۳ نفر با تسهیلات دو میلیارد و ۱۴۴ میلیون تومان، به طور مستقیم وارد بازار کار شدند.

وی تصریح کرد: همچنین در هفت عرصه صنایع تبدیلی ورود پیدا کردیم و ۱۱ نفر با تسهیلات بالغ بر ۲۳۷ میلیون تومان به بازار کار وارد شدند.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان همچنین از اعزام ۸۰۰ زائر به مراسم ارتحال امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: ۵۱۰ برادر و ۲۹۰ خواهر شهرستان گرگان روز ۱۳ خرداد برای شرکت در مراسم ویژه ارتحال امام به تهران اعزام می شوند.

سرهنگ سیدعلی مهاجر درباره اعزام راهیان نور نیز بیان کرد: سال گذشته ۲۶۳۴ نفر به مناطق جنوب، ۱۸۹ نفر به مناطق غرب و ۷۹۹ دانش آموز به هر دومنطقه اعزام شدند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار