شهردار گرگان در صحن شورای اسلامی شهر گرگان خلاصه ای از اقدامات انجام شده از شوی شهرداری برای احداث شهربازی مدرن، تله کابین و هتل 5 ستاره ناهار خوران را ارائه داد.
کد خبر: ۲۲۷۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱ 11 May 2016
 شهردار گرگان در صحن شورای اسلامی شهر گرگان خلاصه ای از اقدامات انجام شده از شوی شهرداری برای احداث شهربازی مدرن، تله کابین و هتل 5 ستاره ناهار خوران را ارائه داد.

به گزارش تابناك گلستان به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاعات روابط عمومی شهرداری گرگان ، حسین صادقلو با بیان اینکه در اواخر سال گذشته و اوایل امسال اتفاقات خوبی در شهر رقم خورده، توضیحاتی درباره وضعیت پروژه های تله کابین، هتل ناهارخوران، شهر بازی و موج های آبی ارائه کرد.

وی همچنین به توضیح درباره وضعیت ساخت اماکن تفریحی در گرگان پرداخت و بیان کرد: ما باید از ایجاد هرگونه مراکز جدیدی که بارگذاری و تراکم جمعیت در بلوار ناهارخوران ایجاد می کند، خودداری کنیم و برای ساخت شهر بازی، زمین مناسبی در منطقه مریم آباد گرگان را انتخاب کرده و مطالعات اولیه ای رانیز برای احداث در آن مکان انجام دادیم اما در حال تهاتر و رایزنی برای انجام این مهم وتوسعه گردشگری در محور هزارپیچ هستیم که خوشبختانه اقدامات اولیه آن به بار نشست و توافقات اولیه نیز انجام گرفت که با تحقق این مهم بزودی این خواسته مردم شهر برای داشتن شهربازی مدرن با موجهای آبی و دیگر امکانات پیشرفته در منطقه گردشگری هزار پیچ محقق می شود.

صادقلو  در خصوص اجرایی شدن پروژه تله کابین در ناهار خوران نیز به برگزاری حداقل 20 نشست مشترک با مسئولان  موبوطه  همچون معاونت امور جنگلها ، مراتع  و آبخیزداری و منابع طبیعی استان  با مهندس مروتی  معاون محترم هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان اشاره کرد و افزود: به شکر خدا نتیجه این نشست ها نیز مثبت بوده و انشالا بزودی نوید اجرایی شدن این پروژه را نیز خواهیم داد.

شهردار  مرکز استان در ادامه خبری مبنی بر ساخت پروژه های مهم شهری  همچون  دو تقاطع غیر همسطح  در شهر را بیان کرد  و افزود: طرح زیرگذر جرجان به سمت کاشانی  و روگذر بلوار کاشانی به نیایش بررسی شده اند و پس از تصویب در شورای ترافیک و انتخاب پیمانکار از طریق برگزاری مناقصه عمومی، کلنگ زنی  فاز اول آن آغاز خواهد شد. به گفته شهردار گرگان زیرگذر بعدی نیز در بزگراه شهید کلانتری سمت خلیج گرگان است که بار ترافیکی این نقطه را به سمت میدان شهید قندهاری کم خواهد کرد که  بزودی  کار انتخاب پیمانکار آن انجام خواهد شد.

صادقلو با بیان اینکه تنها یکسال از عمر اداری شورا و شهرداری باقی مانده، اعضای شورا را به همکاری بیشتر و ثبت کارنامه ای پررنگ برای باقی ماندن در اذهان مردم دعوت کرد و ادامه داد:بیایید دست دردست هم کاری کنیم که پایان سال پایانی برای بهترین اتفاقات و آغازی برای  برترین افتتاحیه های این شهر باشد.

 

منبع: مرکز ارتباطات و اطلاعات روابط عمومی شهرداری گرگان


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۹
درودبرشهردار گرگان چناب اقای صادقلو
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار