جمعي از مديران اداره كل فناوري اطلاعات و ارتباطات استان گلستان، به مناسبت هفته ارتباطات، با نماينده ولي فقيه در استان ديداري داشتند.
کد خبر: ۲۲۸۴۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲ 12 May 2016
جمعي از مديران اداره كل فناوري اطلاعات و ارتباطات استان گلستان، به مناسبت هفته ارتباطات، با نماينده ولي فقيه در استان ديداري داشتند.

در اين ديدار، دكتر حسين مومني دقايقي به گفتگو پرداخت و ضمن اشاره به مهم ترين برنامه هاي دولت در تعيين زيرساخت هاي فناوري اطلاعات، آمار دسترسي روستاهاي استان به اينترنت را يادآور شد كه اين ميزان در حدود 1004 روستاي داراي ارتباط و 666 روستا داراي اينترنت پر سرعت روستايي هستند. 
دكتر مومني همچنين به ضريب نفوذ88درصدي تلفن همراه در استان اشاره كرد كه در اين بين ارايه خدمات ارزش افزوده از اهميت زيادي برخوردار است.

مدير كل فناوري اطلاعات استان گلستان در ادامه با ياداوري بحث گردشگري الكترونيك گفت:
با عبور ساليانه حداقل 10ميليون مسافر از استان كه به مثابه يك ثروت بزرگ براي استان است، بايد فناوري اطلاعات و ارتباطات جذابيت هايي را براي مسافرين به دنبال داشته باشد تا زمينه جذب و اقامت مسافرين مهيا شود. 

سپس حضرت آيت الله نورمفيدي نيز ضمن تقدير و تشكر از زحمات مديران فناوري اطلاعات و برنامه هاي در دست اجرا، عصر حاضر را عصر ارتباطات و فناوري اطلاعات خواندند و از مديران خواستند كه همه تلاششان براي استفاده حداكثري از توانايي هاي استان مثل نيروي انساني و  دانشجويان و فارغ التحصيلان در اين زمينه، براي رشد و تعالي باشد و  جذب سرمايه گذار در اين حوزه در جهت افزايش زمينه اشتغال و بهبود وضعيت استان و البته با نظارت دقيق انجام گيرد.

نماينده ولي فقيه در استان، همچنين حمايت خود را براي توسعه خدمات دهي در اين حوزه اعلام كردند.

در اين برنامه جمعي از مديران محترم فناوري اطلاعات از جمله مديرعامل مخابرات استان،مديرکل پست استان، مديرکل ارتباطات زيرساخت استان، مدير شعب پست بانک استان به همراه معاونان و ... حضور داشتند كه هركدام به بيان ديدگاه و نظرات و ارايه برنامه هاي در دست اقدام حوزه مربوطه پرداختند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار