کد خبر: ۲۳۰۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳ 16 May 2016
 
در راستای هم اندیشی و بررسی ایده ها و راهکارها در جهت توسعه گردشگری استان گلستان، تور آموزشی گردشگری برای جوانان دهه هفتادی برگزار شد.
به گزارش پارسیان ما به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،  صنایع دستی و گردشگری استان گلستان ؛با توجه به اهمیت آشنایی هرچه بیشتر نسل جوان با جذابیت های تاریخی و گردشگری استان گلستان و بهره مندی از نظرات وایده های این نسل جهت توسعه گردشگری، کمیته مشاورین جوان این اداره کل اقدام به برگزاری تور آموزشی گردشگری نمود.


برگزاري تور آموزشی گردشگری در استان گلستان برای جوانان دهه هفتادی

به گزارش تابناك گلستان به نقل از اداره كل ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري استان، در این نشست که باحضور مشاور جوان استاندار گلستان، مدیر کل میراث فرهنگی گلستان و مشاور جوان این اداره کل وجمعی از جوانان دهه هفتادی برگزار شد، مهندس ابراهیم کریمی مدیر کل میراث فرهنگی گلستان گفت: با توجه به اینکه گردشگری می تواند پایگاه اصلی اشتغال باشد ولی توجه چندانی  نمی شود و این استان در سطح کشور مظلوم واقع شده و  اعتبار لازم را جهت توسعه دریافت نمی کند.


وی با اشاره به اینکه در راستای معرفی و تبلیغات گردشگری در این استان اقدام شده، افزود: ۲ تابلوی معرفی استان  درمسیرهای ورودی گلستان نصب شده ولیکن درراستای تبلیغات بیشتر نیاز به اعتبارات لازم دراین راستا داریم.

برگزاري تور آموزشی گردشگری در استان گلستان برای جوانان دهه هفتادی

کریمی خاطر نشان کرد: مشکلات عدیده ای دربخش گردشگری این استان وجود دارد ونگاه سنتی مسئولین نسبت به گردشگری دراین استان باید تغییر کند.
وی اذعان داشت: گردشگری اولویت اول برنامه هاست و شایسته است بیشترین جلسات و بیشترین اعتبارات برای اولویت اول باشد.


مدیر کل میراث فرهنگی گلستان درپایان اظهار امیدواری کرد: با تغییر نگاه مسئولین و رفع موانع ومشکلات اعتباری، گردشگری از تنهایی درآمده و دررراستای توسعه صنعت گردشگری استان گام های ارزنده ای برداشته شود.


برگزاري تور آموزشی گردشگری در استان گلستان برای جوانان دهه هفتادی
گفتنی است دراین نشست، تعدادی از جوانان دهه هفتادی به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات پرداخته و اجرای برنامه هایی همچون مراسم سنتی وآیینی استان و موسیقی زنده دراماکن گردشگری و تفریحی را درجذب توریست وگردشگر موثر دانستند.

لازم به ذکر است، بازدید از بافت قدیم گرگان، میراث جهانی گنبد قابوس و موزه فرش از برنامه های بازدید در تور آموزشی گردشگری  جوانان دهه هفتادی است.

منبع: اداره كل ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار