معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان: از صداو سیما انتظار داریم در بحث فرهنگسازی سواد آموزی جدی تر ورود کرده و با ساخت برنامه های مرتبط با این موضوع کمک حال آموزش و پرورش استان باشد.
کد خبر: ۲۳۱۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۸ 17 May 2016
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به قریب  260 هزار بی سواد بالای 6 سال در استان گفت: از سال 1358 که نهضت سوادآموزی تشکیل شده تا امروز که در عصر ارتباطات و فن آوری بسر می بریم، وجود این تعداد بی سواد در استانی همچون گلستان جای تعجب دارد.

به گزارش تابناک گلستان به نقل از ایسنا، اصغر طهماسبی امروز  در اولین جلسه شورای نهضت سوادآموزی استان در سال 95 اظهار کرد: قطعاٌ وجود این تعداد بی سواد در استان گلستان نیاز به آسیب شناسی دارد.

وی با تأکید بر استفاده از ظرفیت دهیاری ها و شورای روستا در شناسایی افراد بی سواد، بیان کرد: باید همه ظرفیت و ابزارهایمان را بکار بگیریم تا به جامعه هدف دقیق تری به لحاظ آماری برسیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ادامه داد: چنانچه جامعه باسوادی داشته باشیم آمارآسیب های اجتماعی نیز کاهش چشمگیری خواهد داشت.

طهماسبی اضافه کرد: از صداو سیما انتظار داریم در بحث فرهنگسازی سواد آموزی جدی تر ورود کرده و با ساخت برنامه های مرتبط با این موضوع کمک حال آموزش و پرورش استان باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با یک همکاری جمعی خوب و با استفاده از تمام ظرفیت ها و امکاناتی که در استان داریم و با یک اقدام و عمل مناسب بحث بی سوادی را در استان ریشه کن نماییم.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار