معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان و جانشین ستاد ساماندهی امور جوانان استان به مناسبت سالروز میلاد با سعاد ت حضرت علی اکبر(ع) و فرارسیدن روز جوان پیامی صادر کرد
کد خبر: ۲۳۱۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۳:۱۳ 18 May 2016
به گزارش تابناک گلستان به نقل از پایگاه خبری استانداری گلستان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان و جانشین ستاد ساماندهی امور جوانان استان به مناسبت سالروز میلاد با سعاد ت حضرت علی اکبر(ع) و فرارسیدن روز جوان پیامی صادر کرد که متن کامل آن بدین شرح می باشد:
صلوات خداوند بر پیامبر خاتم و خاندان مطهرش، جوانان مایه اصلی و پویایی و نشاط و شادابی جامعه انسانی محسوب می شوند، اصولاً جامعه ای پویاست که از وجود جوانانی سالم، کارآمد و متفکر بهره مند باشد، جهانی از صفا و دنیایی از صداقت در چهره جوانان ایران اسلامی ، نهفته است.
کشف صحیح و بارور نمودن این استعدادها به منظور بهره وری شایسته ازتوانمندسازی ایشان در عرصه های مهم علمی و فرهنگی، وظیفه خطیری است که بر عهده هدایت گران این وادی است .
انقلاب اسلامی بستری را فراهم نمود تا جوانان عزیز ما با نوآوری و بهره گیری از فرصت بدست آمده نقش شایسته ای را در عرصه های مختلف ایفاد نمایند.
جوانی دورانی است سرشار از رشد و بالندگی و این شادابی و نشاط عزمی راسخ را در توسعه فراگیر و زمینه سازی شکوفایی اندیشه های ناب و خلاق می طلبد که همواره نوای امید و شاد زیستن را به ارمغان می آورد .
ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و فرا رسیدن هفته جوان به جوانان برومند استان گلستان برخود لازم می دانم بدینوسیله از تلاشهای ارزشمند مدیران و زحمتکشان حوزه جوانان تشکر نموده و عزت و سربلندی همه عزیزان را از درگاه ذات اقدس الهی مسئلت می نمایم.
علی اصغر طهماسبی
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار