کد خبر: ۲۳۶۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۲ 27 May 2016
مدیر روابط عمومی سپاه نینوای گلستان گفت: مراسم تشییع پیکر مطهر شهید "حاج قربان نجفی" دهمین شهید مدافع حرم استان گلستان در علی‌آبادکتول برگزار می‌شود.

علی خالقی، مدیر روابط عمومی سپاه نینوای گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان اظهار داشت: بسیجی "حاج قربان نجفی" که حدود یک ماه پیش در عراق در راه مبارزه با تروریست‎های تکفیری به مقام جانبازی نائل شده بود، به شهدای مدافع حرم پیوست.

وی افزود: مراسم استقبال از پیکر مطهر این شهید فردا جمعه ساعت 19.30 دقیقه از روبه‌روی مصلی شهر علی‌آبادکتول و مراسم وداع فردا پس از نمازمغرب و عشاء در مصلی علی‌آبادکتول برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی سپاه نینوای گلستان تصریح کرد: مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید نجفی روز شنبه ساعت 9 صبح از مقابل مسجد محمدیه علی‌آبادکتول برگزار می‌شود.

خالقی گفت: مراسم بزرگداشت سومین روز این شهید نیز روز یکشنبه نهم خرداد ماه ساعت 10 صبح در مصلی شهر علی‌آبادکتول برگزار می‌شود.

رزمنده 8 سال دفاع مقدس و فرهنگی بازنشسته، بسیجی "حاج قربان نجفی" که به صورت داوطلبانه برای مبارزه با تکفیری‌‎ها و دفاع از حرم آل البیت (ع) به کشور عراق اعزام و حدود یک ماه پیش به مقام جانبازی نائل شده بود، شب گذشته در بیمارستان بقیه الله الاعظم تهران به شهدای گرانقدر مدافع حرم استان گلستان پیوست.

پیش از این نیز مردم شهیدپرور و غیور استان گلستان 9 فرزند دلاور خود را در راه مبارزه با تکفیری‌ها و دفاع از حرم آل البیت (ع) تقدیم کرده بودند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار