جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گلستان:
استاندار گلستان با تاکید بر روحیه همراهی و مساعدت از سوی دولت با تولیدکنندگان، اظهار کرد: سخت گیری بر واحدهای تولیدی با ادبیات رونق اقتصادی سازگاری ندارد و باید مسائل حقوقی متوقف شود.
کد خبر: ۲۳۶۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷ 28 May 2016
استاندار گلستان با تاکید بر روحیه همراهی و مساعدت از سوی دولت با تولیدکنندگان، اظهار کرد: سخت گیری بر واحدهای تولیدی با ادبیات رونق اقتصادی سازگاری ندارد و باید مسائل حقوقی متوفق شود.
به گزارش تابناک گلستان ، دکتر حسن صادقلو در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان،تصریح کرد: بانک ها باید جریان تملیک واحدهای صنعتی به دلیل بدهی را متوقف کنند، چرا که هدف دولت راه اندازی و سرپانگه داشتن تولیدکننده داخلی است.
وی با بیان اقدامات تسهیل گرانه جهت توانمند سازی واحد های تولیدی، گفت: گاهی تملکات بانک ها موجب ویرانه شدن واحدها گردیده اما باید تلاش کنیم اهرم قانون را به سمت بنگاه های اقتصادی بچرخانیم و کمک به توانمند سازی آنان کنیم.
وی با اشاره به اینکه عدم تعطیلی واحدهای تولیدی مورد تاکید، نظام جمهوری اسلامی، مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری است، یادآور شد: تعطیلی واحدهای تولیدی بانک ها را به جایی نمی رساند و بانک ها باید با تجدید نظر در وثائق تولیدکنندگان به آنها کمک کنند.
استاندار گلستان ضمن تاکید بر اینکه باید از فرصت طلبی عده ای جلوگیری کرد، گفت: برخی سیاست های گذشته موجب شده برخی واحدهای تولیدی زمین گیر شوند که امروز باید کمک کنیم تا دوباره جان بگیرند و سرپا شوند.
دکتر صادقلو جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید را پر اهمیت دانست و از تمام مدیران خواست با توجه به اهمیت تولید داخلی و نامگذاری سال 95 با عنوان اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نسبت به مصوبات این کارگوه حساسیت ویژه ای داشته باشند.
همچنین در این جلسه که 3ساعت و نیم بطول انجامید مسائل 8 واحد تولیدی استان شامل تعیین تکلیف بدهی های معوق، درخواست سرمایه در گردش، مساعدت و همکاری بانک ها و دستگاه های عامل با جزئیات کامل مورد بررسی قرار گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار