در این گردهمایی مسئولانی از استانهای گیلان ، مازندران، گلستان، خراسان‌شمالی و سمنان حضور دارند
در این گردهمایی مسئولانی از استانهای گیلان ، مازندران، گلستان، خراسان‌شمالی و سمنان حضور دارند
کد خبر: ۲۳۷۵۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹ 29 May 2016
نخستین گردهمایی مدیران مراکز آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری منطقه‌ یک سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در گرگان آغاز شد.

به گزارش تابناك گلستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان گفت: این همایش با هدف بررسی ساختار ، وظایف و نقش آموزش و پژوهش در سه حوزه مدیران ، روسای سازمان و آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی برگزار شد.
آقای پیشقدم افزود: بررسی ساختار  و وظایف مراکز استانی، بررسی وظایف قابل تفویض به مراکز استان، به روزرسانی دستورالعمل اعتبارسنجی موسسات و شرکت‌های دولتی و غیردولتی، و بررسی راهکارهای تعامل مرکز آموزش کشور با مراکز استان‌ها از جمله موضوع های مورد بررسی در این گردهمایی است.
وی بررسی نحوه اجرای دوره‌های فناوری اطلاعات در مراکز استانی، بررسی سامانه آموزشی مورد استفاده مراکز استانی، بررسی نحوه تفویض اختیار اعتبارسنجی موسسات پژوهشی و افراد حقیقی از مرکز در این گردهمایی را از دیگر مسائلی دانست که مورد تبادل نظر قرار می گیرد.
این گردهمایی که با حضور مسئولان اجرایی از استانهای گیلان ، مازندران، گلستان، خراسان‌شمالی و سمنان برگزار شده است ، بعدازظهر امروز با ارائه نتایج کمیسیون‌های سه‌گانه به کار خود پایان خواهد داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار