معاون استاندار گلستان:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان: مشکلات خانه‌ی مطبوعات و خبرنگاران استان باید با هم‌گرائی و هم‌افزائی برطرف شود و ما نیز تلاش خواهیم کرد مهم‌ترین مشکلات این قشر مانند بیمه، آگهی‌ها و اعتبارات اختصاصی به خانه‌ی مطبوعات و غیره را پیگیری و برطرف کنیم.
کد خبر: ۲۴۵۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۲ 13 June 2016
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به استفاده‌ی ۷۷ درصدی مردم از فضای مجازی گفت: امروز رسانه‌ها نقش هدایت‌کننده را در جامعه ایفا می‌کنند و باید مشکلات جامعه‌ی رسانه‌ای و خبرنگاران در استان گلستان برطرف شود.
علی‎اصغر طهماسبی ظهر امروز در جمع اعضای هیئت مدیره‌ی خانه‌ی مطبوعات استان گلستان اظهار داشت: دنیای امروز دنیای تکنولوژی و اطلاعات است و باید امروز از این ظرفیت در راستای توسعه استفاده کرد.
وی افزود: هم‌ اکنون 77 درصد مردم کشورمان از فضای مجازی استفاده می‌کنند. این در حالی است که این میزان در دیگر کشورها نیمی از جمعیت است و ما باید از این فرصت استفاده مناسب کنیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان تصریح کرد: نقش رسانه‌ها و خانه‌ی مطبوعات بسترسازی و هدایت جامعه است و باید کمبودهای خانه‌ی مطبوعات به عنوان تنها صنف رسانه‌ها در استان جبران شود.
طهماسبی گفت: رسانه‌ها نقش مهمی در سرعت تحولات جامعه دارند و باید مخاطبان شناسائی و سطح‌بندی شده و خبرنگاران نیز در این زمینه آموزش‌های لازم و حرفه‌ای را فرا گیرند.
وی افزود: هم‌اکنون جمهوری اسلامی ایران بزرگترین امپراتور خبری جهان شده و این به علت خودباوری و توانمندی رسانه‌ها است و رسالت مطبوعات امروز سیاست‌گذاری در جامعه است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان اظهار کرد: رسانه‌ها حامی قشر پائین و ضعیف جامعه هستند و مطبوعات محلی برای ارتباط مردم و مسئولان و بیان دستاوردهای نظام به مردم است.
طهماسبی اظهار داشت: رسانه نقش هدایت‌گر در جامعه را بر عهده دارند و باید مسائل و فعالیت‌های این قشر به مدد خانه‌ی مطبوعات آسیب‌شناسی شود و در اتاق فکر خانه‌ی مطبوعات با کمک دیگر دستگاه‌های اجرائی مشکلات قشر خبرنگار برطرف شود.
وی افزود: مشکلات خانه‌ی مطبوعات و خبرنگاران استان باید با هم‌گرائی و هم‌افزائی برطرف شود و ما نیز تلاش خواهیم کرد مهم‌ترین مشکلات این قشر مانند بیمه، آگهی‌ها و اعتبارات اختصاصی به خانه‌ی مطبوعات و غیره را پیگیری و برطرف کنیم.


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار