فرماندار گرگان:
عباس حسینی: مسئولان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی عملکرد دستگاه‌ها را برای آگاهی هرچه بیش‌تر مردم، منعکس کنند چرا که آگاهی از عملکرد ادارات حق مردم است، و این مردم‌اند که فلسفه‌ی وجودیِ نظام‌های سیاسی هستند.
کد خبر: ۲۴۵۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹ 14 June 2016
فرماندار گرگان گفت: روابط عمومی دستگاه‌های اداری گرگان باید عملکرد حوزه‌ی خود را به مردم منعکس کنند چون اطلاع از عملکرد ادارات حق مردم است.
عباس حسینی گفت: مسئولان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی عملکرد دستگاه‌ها را برای آگاهی هرچه بیش‌تر مردم، منعکس کنند چرا که آگاهی از عملکرد ادارات حق مردم است، و این مردم‌اند که فلسفه‌ی وجودیِ نظام‌های سیاسی هستند.
وی افزود: برای بهبود عملکرد دستگاه‌ها، پس از اطلاع‌رسانی، بازتاب فعالیت‌ها در بین مردم باید جمع‌آوری و به مدیران منتقل شود.
فرماندار گرگان هدایت برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی را از وظایف روابط عمومی‌ها عنوان و خاطر نشان کرد: روابط عمومی‌ها با برنامه‌ریزی صحیح فعالیت مدیران را برنامه‌محور می‌کنند.
وی هم‌چنین با اشاره به عصر ارتباطات و سرعت در انتشار اخبار و اطلاعات افزود: مسئولان روابط عمومی‌ها باید با بررسی عملکرد خود، همیشه به‌روز باشند تا بتوانند در رفع مشکلات دستگاه متبوع مؤثر واقع شوند.
فرماندار گرگان در خصوص انعکاس اخبار توسط رسانه‌ها بیان کرد: رسانه‌ای مفید و مؤثر است که در راستای رشد و تعالی گام بر دارد و مردم را با حقایق آشنا سازد و اگر غیر از این باشد، ارزشی ندارد.
حسینی به نقش سازنده و صادقانه، امانتدارانه و شفاف رسانه‌ها تأکید کرد و گفت: چنان‌چه اطلاع‌رسانی در فرآیند مطلوب و بدون گرایش‌های جانبدارانه انجام شود قطعاً به مقبولیت و مخاطب‌پسندی آن کمک خواهد کرد و در جهت رفع اختلافات، می‌توان با ایجاد فضای تعاملی، اختلافات را برطرف کرد، به‌طوری که مدیران از حق خود بگذرند و از سویی رسانه‌ها مسئولیت‌پذیرانه در راستای کمک به هم‌افزایی مدیران بیش‌تر گام بردارند.
فرماندارگرگان افزود: خبررسانی خبرنگاران باید کاملاً مشخص باشد و خبرنگار به‌صورت ویژه و تخصصی در بخش‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و... ورود پیدا کند.


منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار