فرمانده‌ی انتظامی گلستان:
سیدمحمود میرفیضی: مردم استان گلستان لایق بهترین تلاش‌ها و خدمات هستند و ما هم سعی کردیم در این مدت که میهمان مردم گلستان بودیم، تلاش‌های شبانه‌روزی و خوبی را برای برقراری نظم و امنیت انجام دهیم.
کد خبر: ۲۴۵۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲ 14 June 2016
سیدمحمود میرفیضی با تقدیر از همراهی خوب مردم استان گلستان در همراهی با پلیس برای توسعه‌ی نظم و امنیت در استان اظهار کرد: در ایام فعالیت در استان گلستان خاطرات خوبی را تجربه کردم و از این‌جا از تمامی مردم و دستگاه‌های استان تقدیر و تشکر می‌کنم.
وی اضافه کرد: مردم استان گلستان لایق بهترین تلاش‌ها و خدمات هستند و ما هم سعی کردیم در این مدت که میهمان مردم گلستان بودیم، تلاش‌های شبانه‌روزی و خوبی را برای برقراری نظم و امنیت انجام دهیم.
فرمانده‌ی انتظامی گلستان خاطرنشان کرد: من همیشه به همکارانم گفته‌ام که اگر استان گلستان در نظرسنجی‌های کشوری جایگاه دوم را کسب کرده این نشان می‌دهد که مردم قدردان کم‌ترین خدمات و تلاش‌های خادمان خود در استان گلستان هستند.
میرفیضی تأکید کرد: این امر مسؤولیت نیروی انتظامی را بیش‌تر می‌کند و با توجه به شناختی که از همکارانم در انتظامی استان دارم به‌طور قطع این تلاش‌ها را دوچندان خواهند کرد و سعی می‌کنند مردم از نظم و امنیت لازم برخوردار باشند.
وی افزود: استان گلستان رنگین کمان اقوام است و این نشان می‌دهد تمام اقوام به‌صورت مسالمت‌آمیز و در وحدت مثال‌زدنی زندگی می‌کنند و استان گلستان می‌تواند برای سایر استان‌های کشور الگو باشد.

«میرفیضی» فرمانده‌ی نمونه‌ی ناجا
بر اساس این گزارش، امروز پایان فعالیت پنج‌ساله‌ی سردار سید محمود میرفیضی به عنوان فرمانده‌ی انتظامی گلستان است که مراسم تودیع و معارفه فرمانده‌ی انتظامی گلستان فردا با حضور جانشین فرمانده‌ی ناجا در گرگان برگزار می‌شود.
در مراسم امروز، علی‌اکبر جاویدان به عنوان فرمانده‌ی انتظامی گلستان معرفی می‌شود و سردار میرفیضی به عنوان فرمانده‌ی انتظامی مازندران فعالیت خود در عرصه خدمت‌رسانی به مردم را ادامه خواهد داد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار