ارزش ریالی برنج‌های کشف‌شده یک میلیارد و 250 میلیون ریال اعلام شده است.
کد خبر: ۲۴۷۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۰ 18 June 2016
فرمانده‌ی انتظامی شهرستان گالیکش از توقیف دو کامیون حامل ۵۲ تن شیر غیربهداشتی و ۲۵ تن برنج بدون مجوز در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ غلام‌ رضایی اظهار داشت: ماموران ایست‌وبازرسی تنگراه حین کنترل محور ورودی و خروجی استان به 2 دستگاه کامیون که در حال حمل شیر بودند مشکوک شده و دستور توقف را صادر کردند.
وی افزود: در بازرسی از خودروهای مورد نظر مقدار 52 تن شیر که به‌صورت فاقد مجوز و غیربهداشتی در حال حمل بود کشف شد.
فرمانده‌ی انتظامی گالیکش با اشاره به توقیف 2 کامیون و دستگیری رانندگان تصریح کرد: این محموله‌ی کشف‌شده به همراه مدارک تحویل پست قرنطینه دامپزشکی مستقر در ایستگاه بازرسی شد.
فرمانده‌ی انتظامی گالیکش هم‌چنین از توقیف 2 کامیون حامل 25 تن برنج فاقد مجوز به ارزش یک میلیارد و 250 میلیون ریال خبر داد.
رضایی گفت: مأموران ایست‌وبازرسی تنگراه حین کنترل محور ورودی و خروجی استان با مظنون شدن به 2 دستگاه کامیون که حامل بار برنج بودند به رانندگان دستور توقف را دادند و در بررسی‌های اولیه و اطمینان از عدم وجود مدارک کافی توسط رانندگان برای حمل بار از فاقد مجوز بودن برنج‌ها اطمینان حاصل کردند.
فرمانده‌ی انتظامی گالیکش به دستگیری 2 نفر در این رابطه اشاره کرد و گفت: مقدار برنج‌های فاقد مجوز توقیف شده در این عملیات 25 تن است که پس از صورت‌جلسه تحویل مراجع ذی‌صلاح شدند.
رضایی در پایان ارزش ریالی برنج‌های کشف شده را یک میلیارد و 250 میلیون ریال اعلام کرد.


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار