تمهیدات و مقدمات لازم در 17 پایگاه پذیرش انجام شده تا مسافران فرهنگی و غیرفرهنگی در اسرع وقت پذیرش شوند.
کد خبر: ۲۴۷۹۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶ 19 June 2016
مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان از تجهیز ۹۰۷ کلاس درس، برای پذیرش و اسکان مسافران فرهنگی در فصل تابستان امسال خبر داد.
وطنی از آمادگی کامل ستادهای اسکان استان گلستان خبرداد و اظهار داشت: تمهیدات و مقدمات لازم در 17 پایگاه پذیرش انجام شده تا مسافران فرهنگی و غیرفرهنگی در اسرع وقت پذیرش شوند.
وی افزود: 111 واحد آموزشی، 2 باشگاه فرهنگیان در شهرهای گرگان و گنبدکاووس و تعداد کلاس، برای پذیرش و اسکان مسافران فرهنگی و دیگر هم‌وطنان در فصل تابستان 1395 درنظر گرفته شده است.
مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان درباره‌ی وضعیت کلاس‌های درنظر گرفته شده برای اسکان تابستان 95 گفت: از 907 کلاس در نظر گرفته شده، 330 کلاس به صورت ویژه، 414 کلاس نوع الف و 163 کلاس نوع ب تجهیز شده‌اند.
وی اظهار کرد: مسافران می‌توانند از طریق سامانه‌ی رزرو اینترنتی اقدام به رزو کنند.
مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان تصریح کرد: این سامانه از10 تیر تا 10 شهریور به آدرس eskan.medu.ir فعال است و پس از آن مسافرانی که قصد اقامت در استان را دارند باید حضوری به ستادهای اسکان مراجعه و نسبت به پذیرش اقدام کنند.
وطنی گفت: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و آغاز فصل تابستان پیش‌بینی می‌شود با پایان ماه مبارک رمضان موج بزرگ سفرهای تابستانی آغاز شود.
وی افزود: با توجه به این‌که گلستان همواره به عنوان یکی از نقاط گردشگری مسافران انتخاب می‌شود، هرساله شمار زیادی از مسافران، در مراکز اسکان ساماندهی می‌شوند.


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار