نورمحمد تربتی‌نژاد: گلستان دارای پتانسیل‌ها و توانمندی‌های بالقوه بسیاری است که باید با تلاش مدیران و هم‌دلی بین مجمع نمایندگان و آن‌ها به بالفعل درآید.
کد خبر: ۲۴۷۹۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹ 19 June 2016
نماینده‌ی مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: استان گلستان دارای فرصت‌ها و تهدیدهای بسیاری است و در بسیاری از شاخص‌ها عقب‌مانده است.
نورمحمد تربتی نژاد عصر شنبه در جلسه شورای اداری استان گلستان اظهار کرد: گلستان دارای پتانسیل‌ها و توانمندی‌های بالقوه بسیاری است که باید با تلاش مدیران و هم‌دلی بین مجمع نمایندگان و آن‌ها به بالفعل درآید.
وی افزود: با شعار نمی‌توان بر مسند مدیریتی باقی ماند و مشکلات را بر دوش دیگران انداخت.
نماینده‌ی مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید مشکلات مردم حل شود و نتیجه‌ی آن برای مردم ملموس باشد.
وی اضافه کرد: مجمع نمایندگان استان و مجموعه‌ی مدیریتی استان باید هر سه ماه یک‌بار وضعیت پروژه‌های استان برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی گلستان را رصد کنند.
به گفته‌ی تربتی‌نژاد هم‌اکنون مشکلات اقتصادی و بیکاری و اشتغال از معضلات کلان استان است و باید راهکارهای اجرایی برای برای حل و مدیریت مسایل جاری استان نیز به منظور حل مسائل ریز مردم اندیشیده شود.
وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون مردم استان با صف‌های طولانی تحویل محصولات کشاورزی و کمبود گازوئیل برای ادوات کشاورزی مواجه هستند که باید با سرعت این مسائل حل شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار