بیش از 100 هزار نفر مشمول پرداخت مالیات می‌شوند که 63 هزار نفر از آن‌ها که صاحبان اصناف و خودروهای عمومی می‌شوند.
کد خبر: ۲۴۸۴۳۴
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۷ 19 June 2016
مدیر کل امور مالیاتی استان گلستان گفت: تا کنون فرم‌های خوداظهاری مالیاتی الکترونیکی ۵۰ درصد مودیان استان گلستان دریافت شده است.
علی‌اصغر هزارجریبی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیش از 100 هزار نفر مشمول پرداخت مالیات می‌شوند که 63 هزار نفر از آن‌ها که صاحبان اصناف و خودروهای عمومی می‌شوند باید تا فردا این فرم‌ها را پر کنند.
وی افزود: 37 هزار نفر دیگر افراد حقوقی هستند که  در تیر ماه باید این فرم‌های خوداظهاری‌ را پر کنند و افرادی که این فرم‌ها را در مهلت قانونی تحویل دهند از تشویقی در پرداخت برخوردار می‌شوند.
مدیر کل امور مالیاتی استان گلستان تصریح کرد: تا سقف 13 میلیون و 800 هزار تومان مشمول بخشودگی می‌شوند و با توافقنامه‌ای که با اتحادیه‌ها  منعقد شده، در صورت رعایت زمان مقرر می‌توانند صاحبان اصناف مانند مبلغ سال قبل خود مالیات پرداخت کنند.
وی اظهار کرد: هم‌چنین افراد خوش‌حساب مالیاتی می‌توانند مبلغ مالیات خود را یک‌جا و یا در 4 قسط پرداخت کنند.
هزارجریبی افزود: افراد نیازی به مراجعه حضوری به ادارات مالیاتی ندارند و با مراجعه به سایت سازمان مالیاتی خود اظهارنامه خود را پر کرده و کد پیگیری دریافت کنند.
مدیر کل امور مالیاتی استان گلستان تأکید کرد: کارکنان ادارات مالیاتی تا 31 خرداد از ساعت 8 صبح تا 8 شب به مودیان و مراجعه‌کنندگان خدمات می‌دهند و پاسخگویی سؤالات مردم هستند.
وی گفت: هر ساله 31 تیر پایان مهلت ثبت اظهارنامه مالیاتی بود اما امسال این زمان به 31 خرداد انتقال یافته و این زمان براساس قانون تمدید نمی‌شود.


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار