در تاریخ 27 خردادماه جاری ساعت 23، در حالی که دو زوج مسن کلاله‌ای در محل سکونت‌شان در حال استراحت بودند ناگهان دو جوان نقابدار با سلاح سرد وارد خانه شده و به قصد سرقت صاحبان خانه را تهدید کردند.
کد خبر: ۲۴۸۴۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰ 19 June 2016
در تاریخ 27 خردادماه جاری ساعت 23، در حالی که دو زوج مسن کلاله‌ای در محل سکونت‌شان در حال استراحت بودند ناگهان دو جوان نقابدار با سلاح سرد وارد خانه شده و به قصد سرقت صاحبان خانه را تهدید کردند.
یکی از سارقان بلافاصله به سمت پیرزن رفت و تعداد 19 عدد النگویی را که در دستان این پیرزن بود، برید و به سرقت برد.
این سارقان تنها به النگوهای در دست پیرزن اکتفا نکرده و با شکستن کمد خانه، طلاهای دیگر این پیرزن را که شامل پنج انگشتر، چهار دستبند بزرگ، یک رشته گردنبند و یک سرویس برلیان که دارای ارزش ریالی نزدیک به 50 میلیون تومان بود را به سرقت بردند.
در پیگیری‌های انجام شده مشخص شد سارقان بلافاصله پس از ورود به خانه برای جلوگیری از تماس صاحبان خانه با پلیس، سیم تلفن را قطع کرده و پس از خروج نیز، هارد دوربین مداربسته منزل این زوج پیر را نیز به سرقت بردند.
هرچند که مقاومت مرد مسن موجب برداشتن زخم سطحی بر روی بدنش شد اما این سرقت خسارت جانی در پی نداشت و براساس اظهارات مسئولان انتظامی استان گلستان تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری سارقان ادامه دارد.
«ح . ص» پیرمرد کلاله‌ای در این خصوص اعلام کرد که باج ندادن من باعث درگیری آن‌ها با من شد، در حدی که آن‌ها با گرفتن چاقو روی گلویم من را تهدید به مرگ کردند.
براساس این گزارش، لازم به ذکر است که اسکندر مؤمنی جانشین فرمانده‌ی نیروی انتظامی روزهای گذشته در مراسم تودیع فرمانده‌ی سابق انتظامی استان گلستان و معارفه‌ی فرمانده‌ی جدید انتظامی استان گلستان، برخورد با سارقان و مجرمان خشن را از اولویت‌های مهم پلیس در سال جاری عنوان کرد.
از این رو انتظار داریم تا کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان کلاله و استان گلستان ضمن شناسایی و دستگیری این سارقان، با همکاری مردم و دیگر دستگاه‌های مرتبط، در پیشگیری از وقوع این وقایع همانند گذشته پیشگام باشند.
شهر کلاله شهری کوچک در شرق استان گلستان است که بر اساس سرشماری نفوس و مسکن مرکز آمار ایران در سال 1390، دارای جمعیتی بالغ بر 110 هزار و 473 نفر است.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار